Agenda bestand aan mail toevoegen

hemiwo

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2014
Berichten
15
Goedenmiddag,

Ik moet regelmatig mensen uitnodigen om een presentatie te houden. Na een afspraak gemaakt te hebben stuur ik de betreffende persoon een bevestiging van de afspraak.
Nou wil ik in de bevestigingsmail een bestandje plaatsen waarmee de ontvanger de afspraak en zijn agenda kan zetten.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan doen?

Bij deze alvast hartelijk dank.
 
Als je een vergaderverzoek verstuurt, hoeft de ontvanger die alleen maar te accepteren, en dan staat hij in de agenda. Dat zou toch voldoende moeten zijn?
 
Ik vermoed dat TS “gewone” mail verstuurd, dus gewoon tekst, zonder buttons “accepteer” en zo.
Hij zou dan een ics-bestandje moet meesturen, die zijn bruikbaar voor o.a. Apple. Weet niet of dit voldoende ‘universeel’ is?
Hier heb je meer info:
 
Laatst bewerkt:
Vergaderverzoek is toch echt makkelijker. En minder werk voor de ontvanger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan