Hoi,
Jullie zouden wederzijds jullie agenda kunnen publiceren, maar dat moet je dan steeds weer doen zodra er wijzigingen zijn.
Om te snappen, dat het delen van gegevens die je zelf in Outlook hebt staan niet zo eenvoudig is, heb je wat meer iinzicht nodig.
Het werkt zo:
Álle gegevens die je in outlook hebt staan worden in één bestand opgeslagen, dus alle mail, taken, agenda-items en contactpersonen .... etc. Dit is een zogenaamd PST-bestand.
Outlook (niet gebruikt als interface bij een mailserver, maar stand alone) is een soort PIM (personal information manager) met de nadruk op 'Personal'
Zo hebben jij en de andere helft van 'we' een eigen PST-bestand; een persoonlijk bestand dus.
De standaardnaam voor dit bestand is OUTLOOK.PST.
In principe kan dit bestand - waarin voor alle duidelijkheid - dus ook de agenda gegevens zitten, niet 'gedeeld' worden.
Als 'de ander' Outlook heeft gestart, kan jij het niet in jou outlook-versie openen en omgekeerd.
Je kunt het wél openen als extra gegevensbestand in jou outlookversie (en andersom) als het niet door jou (of die ander) wordt gebruikt op dat moment.
Ik heb het bij een broertje van me (eigen bedrijf aan huis, waarbij partner als 'secretaresse' optreedt) zo geregeld, dat zijn gegevensbestand OUTLOOK.PST is gelokaliseerd op een gedeelde map op zijn pc (dit is evt nog 'slimmer' te regelen middels een harde schijf die op de router is aangesloten). Wanneer hij niet thuis is, moet zijn pc aan staan om op haar laptop zijn gegevensbestand in Outlook te kunnen openen en er mutaties in te kunnen plegen.
Dit laatste is denk ik wat je beoogt ..... ?