Agenda delen in Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloem

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2002
In Outlook 2003 kan je agenda delen van en met anderen. Echter ik moet elke keer als ik Outlook opstart, een vinkje zetten bij de agenda's van anderen zodat ik ze kan zien. Kan dit niet ingesteld worden dat het altijd aangevinkt blijft staan ?.
Ook nog, ik zie in het lijstje maar 4 agenda's waar ik een vinkje bij kan zetten. Wil ik meer agenda's zien, dan moet ik eerst kiezen voor Een gedeelde agenda openen. Kan dit lijstje niet langer zodat ik meerdere agenda kan zien cq. aanvinken ?.

Bloem,

Ik heb eens gekeken on outlook 2003, maar als ik mijn agenda wil delen dan krijg ik de melding dat dit alleen met exchange kan. Waarschijnlijk gebruik jij dit ook.
In exchange ku je toch aangeven welke agenda's er gedeeld mogen worden.

Gedeelde agenda's

Dat klopt, ik werk inderdaad met Exchange. Ik heb ook aangegeven welke agenda's gedeeld moeten worden. Echter ik moet telkens na het opstarten van outlook aanvinken welke agenda's ik wil zien. Het lijstje is wel zichtbaar, maar ze zijn niet meer aangevinkt.

agenda delen

ik heb nog steeds geen idee hoe ik het vast kan zetten dat ik bij het starten van outlook 2003 automatisch de gedeelde agenda kan inzien.

agenda delen

ik heb nog steeds geen idee hoe ik het vast kan zetten dat ik bij het starten van outlook 2003 automatisch de gedeelde agenda kan inzien.

En hoe staat het er nu mee? heb je inmiddels antwoord gevonden ??

Ralph

na drie jaar zou je toch denken dat het opgelost is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan