Agenda Excel Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

MartijnJR

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 aug 2009
Berichten
2
Beste Forumleden,

In mijn factuurprogramma heb ik een agendafunctie gemaakt. Elke klant kan ik in Outlook zetten, met de daarbij behorende gegevens.

Nu ik steeds meer klanten krijg, wil ik meerdere klanten in 1 keer in de agenda van Outlook zetten. Stuk voor stuk kost steeds meer tijd.

Casus:

- De klanten krijgen een regio-code.
- Op basis daarvan moeten alle klanten worden gevonden en in de Listbox worden geplaatst.
- Vervolgens moeten alle data van die klanten gewijzigd worden dmv de datum in de Weerbezoeken (textbox).
- Door op de knop "Maak agenda item aan", dienen alle klanten die in de listbox staan, stuk voor stuk in de agenda geplaatst worden op die datum. Starttijd bijv 8:00 uur met elk een half uur.

Zie het bestand. De userform Agenda heb ik al klaar echter dit is op basis van één enkele klant en niet een selectie. Werkt prima.

Voor het gemak heb ik de tabbladen die in dit userfom worden gebruikt aangemaakt.

Ik hoop dat jullie wat hebben.

Alvast bedankt!!

Groeten Martijn
 

Bijlagen

  • Agenda.xlsm
    48,7 KB · Weergaven: 72
Hoi,

Voor een concrete oplossing moeten anderen helpen.
Wel vraag ik me het volgende af: waarom werk je 'omgekeerd'; alle gegevens kan je opnemen in Outlook zonder ze eerst in Excel te zetten.
Ik heb in meerdere mkb- en nonprofit-settingen het relatiebeheer vanuit Outlook opgezet, inclusief het genereren van brieven en facturen.
Maar de bron is er één, namelijk Outlook en niet - zoals bij jou - twee.
In jou situatie zou je vertrekpunt dus Outlook moeten zijn en niet Excel. Da's heel wat minder omslachtig en voorkomt dubbel werk.
 
hier ook al geen reactie http://office.webforums.nl/viewtopic.php?p=227893

ik denk dat de omvang van jouw bestand de helpers afschrikt, zie zien door de code het bos niet meer

maak een klein voorbeeldje met daarin de essentie van jouw probleem
 
Iedereen bedankt voor het zoeken. Inmiddels via een omweg iets anders bedacht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan