agenda in outlook invullen met snelcodes

Status
Niet open voor verdere reacties.

gaitman

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Omdat ik een onregelmatig rooster heb, zou het handig wezen dat ik de agenda van outlook in kan vullen met behulp van snel codes.
bv op de 17 van deze maand heb ik een d4 dat is dan van 7:00 tot 15:30
da wil ik alleen op die dag d4 in vullen en dat de rest dan automatisch ingevuld word.
dat zou mij erg veel tijd schelen.

Alvast bij voorbaad dank :thumb:

Denk niet dat dat gaat lukken.
Wat je wel kan doen is die 'afspraak' (dus in de vorm van D4, met de tijden) van een eerdere datum verslepen naar een nieuwe datum in je agenda. Wanneer je tijdens deze actie de Ctrl-toets ingedrukt houdt, wordt er van deze afspraak een kopie gemaakt.

Tja zijn er ook geen tooltjes die zoiets doen ? lijkt me dat het er toch moet wezen. het lijkt een soort herhalende afspraak maar die zit vast aan een vast ritme en dat is juist het probleem omdat mijn rooster geen herhalingen kent.

Tja zijn er ook geen tooltjes die zoiets doen ? lijkt me dat het er toch moet wezen. het lijkt een soort herhalende afspraak maar die zit vast aan een vast ritme en dat is juist het probleem omdat mijn rooster geen herhalingen kent.

Nou, dan maar hopen dat er - hier of 'elders' - iemand is die dat weet ..... :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan