Agenda kwijt na synchronisatie met iPad

Status
Niet open voor verdere reacties.

JAAdeBoer

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2011
Beste mensen, mijn problemen begonnen al eerder. Niet opgelost door tijdgebrek. Nu onontkoombaar. Een lange tijd ging het prima: de synchronisatie van Office 2003 met mijn iPad. Vervolgens nam de iPad nieuwe gegevens niet meer op en omgekeerd. Ik heb toen via iTunes de agenda op m'n iPad gewist, en opnieuw aangemaakt, gek genoeg had die toen weer de verouderde gegevens. Daarna was mijn agenda op de iPad leeg. Weet niet hoe dat gekomen is. En nu is die op m'n pc ook leeg. Is dit nog terug te halen? En hoe laat ik dit goed communiceren met de iPad. Feitelijk zijn de problemen begonnen toen ik ook een iPhone had gekocht (een ouder model: iPhone3). Daarmee had ik dezelfde problemen. deze, echter, heeft nog steeds die verouderde gegevens. Ik vermoed dat deze zullen verdwijnen als ik hem synchroniseer met de pc. tot mijn geluk had ik nog een oude iPAQ zakcomputer. Toen de ik problemen kreeg, die ik hierboven beschrijf, heb ik die weer in dienst genomen. deze communiseerde wel goed met Outlook. Ik durf deze nu echter niet meer aan te sluiten, uit angst dat ook deze dan leeg zal zijn. Wat moet ik doen? Ik zou dankbaar zijn met de oplossing!!
Jan Andries de Boer

Beste Jan Andries,

ik denk dat je even de instellingen bij de synchronisatie van ipad met pc even moet checken (dus in i-tunes, als je je ipad hebt gekoppeld aan de pc). Wat er denk ik is gebeurd (dat die op je pc nu ook leeg is), dat 'ie eenzijdig heeft gesyncd en alleen gegevens op ipad als een soort hoofdbestand heeft genomen, en tegen je pc heeft 'gezegd', "office op ipad is leeg, dus op de pc moet 'ie ook leeggehaald worden."
Ben bang dat je het dus niet meer terug kunt halen (tenzij je eerder een back-up hebt gemaakt, of alles in de i-cloud hebt gegooid).

Verder kan ik je niet echt helpen, succes!

Dank voor je reactie, Sasje! Ik ga morgen kijken of ik hier wat mee kan.

Sasje, nergens kan ik in de instellingen op iTunes iets vinden over eenzijdig syncen, en eerlijk gezegd denk ik ook niet dar het daaraan ligt. Want intussen ben ik in Outlook met een andere agenda gaan werken. Daar zijn vier opties: Agenda, Agenda in Archive Folders, Calender en Unread Mail. "Agenda" is leeg. Ik heb nu gegevens ingevoerd in "Calender", en die wordt gesynct van pc naar ipad en omgekeerd. Het probleem is dus niet opgelost..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan