Beste mensen, mijn problemen begonnen al eerder. Niet opgelost door tijdgebrek. Nu onontkoombaar. Een lange tijd ging het prima: de synchronisatie van Office 2003 met mijn iPad. Vervolgens nam de iPad nieuwe gegevens niet meer op en omgekeerd. Ik heb toen via iTunes de agenda op m'n iPad gewist, en opnieuw aangemaakt, gek genoeg had die toen weer de verouderde gegevens. Daarna was mijn agenda op de iPad leeg. Weet niet hoe dat gekomen is. En nu is die op m'n pc ook leeg. Is dit nog terug te halen? En hoe laat ik dit goed communiceren met de iPad. Feitelijk zijn de problemen begonnen toen ik ook een iPhone had gekocht (een ouder model: iPhone3). Daarmee had ik dezelfde problemen. deze, echter, heeft nog steeds die verouderde gegevens. Ik vermoed dat deze zullen verdwijnen als ik hem synchroniseer met de pc. tot mijn geluk had ik nog een oude iPAQ zakcomputer. Toen de ik problemen kreeg, die ik hierboven beschrijf, heb ik die weer in dienst genomen. deze communiseerde wel goed met Outlook. Ik durf deze nu echter niet meer aan te sluiten, uit angst dat ook deze dan leeg zal zijn. Wat moet ik doen? Ik zou dankbaar zijn met de oplossing!!
Jan Andries de Boer
Jan Andries de Boer