Agenda opschonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloem

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2002
ik wil mijn agenda opschonen door alle items van bijv. 2004 en 2005 eruit te verwijderen.
Hoe kan ik dit gemakkelijk in 1 keer doen ?
Ik kan nu alleen iets vinden over het per agendaitem verwijderen uit de agenda, maar dat wordt veel werk.
Is daar niet een handige truc voor ?

ik wil mijn agenda opschonen door alle items van bijv. 2004 en 2005 eruit te verwijderen.
Hoe kan ik dit gemakkelijk in 1 keer doen ?
Ik kan nu alleen iets vinden over het per agendaitem verwijderen uit de agenda, maar dat wordt veel werk.
Is daar niet een handige truc voor ?

je kan in outlook de weergave wijzigen ( beeld ==> ranschikken op ==> categoriën )
Dan krijg je een lijst die je kan ordenen op datum, dan kan je makkelijk meerdere oude items gelijkertijd selecteren en verwijderen ...

Dit is uit Outlook 2002

AutoArchiveren is standaard ingeschakeld, maar u kunt de standaardinstellingen van AutoArchiveren wijzigen.

Klik op Opties in het menu Extra en klik vervolgens op het tabblad Overige.
Klik op AutoArchiveren.
Schakel Elke n dagen AutoArchiveren in en geef hierbij op hoe vaak AutoArchiveren moet worden uitgevoerd.
Selecteer de gewenste opties.
Voor Help bij een optie klikt u op het vraagteken en vervolgens op de optie.

Als u de wijzigingen wilt toepassen op alle mappen waarvoor momenteel de standaardinstellingen gelden, klikt u op Deze instellingen nu op alle mappen toepassen. Archiveringsinstellingen die u voor afzonderlijke mappen hebt aangepast, worden hiermee niet overschreven.
Opmerking Als u onder Oude items verplaatsen naar een ander archiefbestand opgeeft, wordt dit bestand gebruikt voor alle mappen die gebruikmaken van de standaardinstellingen van AutoArchiveren.

Je hebt dan zelf de optie om of te archieveren of te verwijderen

opschonen

Dank je wel, de autoarchiveer optie is een handige en verloopt mooi automatisch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan