Sinds kort is outlook 2007 op m'n werk ingebruik genomen, hiervoor hadden we een ander Mail en calendarprogramma. Ik beheer zo'n 20 agenda's.op het moment dat ik in een andere agenda wil kijken/plannen klik ik op het selectievakje voor de naam van de medewerker. probleem is, dat deze agenda naast de reeds geopende agenda opent. Ik ervaar dit als erg lastig. In ons oude programma (TeamWARE) klikte je op de naam van de medewerker (links in beeld) en diens agenda opende, de reeds geopende agenda werd gesloten. Als je meerdere agenda's wilde ien, kon dat door de CONTROLtoets ingedrukt te houden en meerdere agenda's aan te klikken. Is dit ook in Outlook 2007 mogelijk (middels een instelling die ik over het hoofd heb gezien?)? Zo niet: is er een add-in of een tool te verkrijgen waarmee dit wel kan? Het lijkt misschien een onbeduidende vraag, maar ik vind dit erg lastig, ik blijf op deze manier klikken met de muis om een agenda te openen en dan weer de reeds geopende agenda weg te klikken, waardoor ik merkbaar problemen met mn hand/pols begin te krijgen.