agenda outlook.com kan alleen tijdstippen per halfuur kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvsoest

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Hallo,

Voor ik werk maak ik veel gebruik van outlook.com (met windows 8). De agenda gebruik ik om afspraken te maken.
Nu heb ik ontdekt dat als ik een afspraak wil maken dit alleen op hele uren of halve uren kan, dus 12.00 of 12.30 maar niet om 12.15 of 12:20.
Vreemd en onvoorstelbaar.
Ik heb al in de instellingen gekeken maar kan nergens iets vinden. Op deze manier is de agenda niet goed te gebruiken voor mij. Ik wil graag elketijdstip kunnen invoeren.

Iemand hier ervaring mee of een oplossing?

Bedankt alvast.

Hallo jvsoest. Volgens mij kan het op de 5 minuten. Probeer eens deze te volgen. Op de minuut kan niet, althans die vond ik niet in het schema.

agenda1.JPG agenda2.JPG

Laatst bewerkt:
Je hoeft de tijden niet per sé via de keuzelijst te selecteren, maar je kunt de begin- en eindtijd ook direct in het betreffende vakje zelf typen. Op deze manier is het mogelijk om je afspraak op de minuut nauwkeurig in te voeren.

Ja klopt wat je zegt. Heb het even geprobeerd. Handmatig tijd ingevoerd. Hele dag uitvinken

agenda3.JPG

Hallo,

Bedankt voor jullie reacties. Wat ik ook doe het lukt alleen per 15 minuten, waardeloos dus, een goede agenda moet toch elke tijdstip kunnen invoeren?

Jammer maar met jullie hulp lukt het dus wel om per 15 min te plannen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan