agenda outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilfredweje

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
ik werk met office outlook 2003 en xp
mijn probleem is dat ik in mijn outlook agenda in het verleden keek en zag dat heel veel afspraken er wel 10 a 15 x in vermeld worden (dubbel dus) wat doe ik verkeerd met het overzetten van de agenda van de computer naar mijn laptop en vice versa
het overzetten gaat ook niet altijd makkelijk maar lukt me wel
het liefste gooi ik alle verleden afspraken van vorig jaar er helemaal uit maar dat kan niet ineens (al geprobeerd) maar moet handmatig(veel te veel werk:( )
wie weet raad??

Hoe zet je dat dan over?
Doe je dat met importeren/exporteren naar een .pst file?
Waarschijnlijk vergeet je dan steeds aan te vinken dat er geen dubbele items geimporteerd dienen te worden.

A.J. zei:
Hoe zet je dat dan over?
Doe je dat met importeren/exporteren naar een .pst file?
Waarschijnlijk vergeet je dan steeds aan te vinken dat er geen dubbele items geimporteerd dienen te worden.
Hoi, sorry voor de wat late reaktie
ja inderdaad doe ik dat zoals je zegt en ook wel met vinkje, maar eigenlijk wil ik gewoon 2005 eruit gooien alle afspraken en dan vanaf 2006 jan. verder hoe daoe ik dat dan het beste zonder e.e.a. opnieuw te installeren?

Synchronisatieprogramma

Hoi,
ik maak genruik van het synchronisatieprogramma Oasync.Werkt perfect. Je moet als je thuis komt je laptop aanzetten en die gaat dan op zoek naar de verschillen en synchroniseert met je agenda, e-mail taken etc op je desktop.

Werkt ook met Exchange.Kijk maar eens op www.vaita.com

Maarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan