agenda overzetten naar andere pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

hammie47

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Ik heb de Outlook Agenda overgezet naar een nieuwe pc. Dat deed ik via de export en import functie binnen de Agenda.
Nu staat er echter in de agenda op de nieuwe pc bij elke afspraak: bezet" i.p.v. de oorspronkelijke tekst.
Daardoor kan ik mijn Ipod ook niet syncroniseren, waar ik deze agenda ook op gebruik.

Kan ik dit verhelpen? heb ik iets fout gedaan? Ik baal er van, omdat ik voor het hele jaar al vele afspraken had ingevuld.

Alvast bedankt.

n.b.: het is de Outlook uit het Office 2007 pakket en het gaat op de nieuwe pc om Windows 7, 64 bits.

Mag de mail op de andere PC ook overschreven worden, want je afspraken zitten ook gewoon in je PST bestand. Als je het PST van de ene PC naar de andere kopieert is het opgelost. Maar dan kopieer je dus ook alles.

Is dit een oplossing voor je?

Bedoel je met pst, de complete Outlook data? Ik gebruik Outlook niet voor mail. Alleen maar voor de agenda functie, dus in dat geval zou het geen probleem zijn. Kan ik dan (dus) zoeken naar een pst bestand??

Bedoel je met pst, de complete Outlook data? Ik gebruik Outlook niet voor mail. Alleen maar voor de agenda functie, dus in dat geval zou het geen probleem zijn. Kan ik dan (dus) zoeken naar een pst bestand??

Ja correct, je zet de hele outlookdata over (jouw gegevens dan). Je kunt dus inderdaad zoeken naar een PST file, maarrrr let op! Je PST bestand is verborgen, dus moet je eerst je verborgen bestanden weer laten geven.

Hoe: http://www.sevenforums.com/tutorials/394-hidden-files-folders-show-hide.html

Laat maar weten of het lukt en vergeet niet op de andere pc de outlook.pst te backuppen voor alle zekerheid.

Ik heb de onzichtbare bestanden, zichtbaar, maar kan geen .pst bestand vinden.
In welke map zou die moeten zitten??

Ik heb de onzichtbare bestanden, zichtbaar, maar kan geen .pst bestand vinden.
In welke map zou die moeten zitten??

We hebben het voor de zekerheid wel over Outlook he, niet outlook express of nog iets anders.

Lokatie:

windows xp

C:\Documents and Settings\user_id\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

WIndows 7 (& vista)

C:\Users\user_id\AppData\Local\Microsoft\Outlook

Hoe nog meer de lokatie te achterhalen:

http://ask-leo.com/where_is_my_outlook_pst_file_located.html

Het is gelukt! Was wel even zweten, maar gevonden. Wel raar dat ik het niet vond met de zoekopdracht .pst, maar goed....daarnaast was het ook te vinden vanuit Outlook zelf (weet ik dus nu...).
Die laatste link heeft zeker geholpen. Bedankt allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan