Agenda voor je site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merino

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2003
Berichten
117
Hey,

ik heb een probleem, ik wil namelijk een agenda op me site maken maar die van mij wordt niet erg mooi, weet iemand ergens een site waar je een agenda kan aanmaken of zoiets????
 
wat voor agenda moet het zijn??

een soort agenda waar je alleen in kan kijken?
of moet ie echt werkend zijn, met toevoegen van afspraken enz... Hiervoor heb je namelijk PHP en MySQL nodig, en dat is best pittig!!!

groeten Tha Vink
 
het liefste een agenda waar alleen ik zelf dingen kan toevoegen
 
Hoi,

In HTML zou ik het echt niet weten. Ik denk dat het een PHP ding is.
Laat ik nou geen verstand hebben van PHP.

Waar maak jij websites mee?

Gr Daan
 
ik maak me websites grootendeels met dreamweaver en ik heb zelf ook helemaal geen verstand van php
 
jah maar een website maken met designer mode in dreamweaver of frontpage, is toch wel heel wat makkelijker dan een stukje PHP typen. en een agenda waarbij je afspraken toevoegd zal toch echt met PHP moeten.

Veel succes ermee

groeten Tha Vink
 
Ik kwam er net achter dat je bij hotmail sinds kort een agendafucntie hebt die qua gebruik lijkt op de outlook agenda. Het is mogelijk om die agenda op internet te publiceren. Hij komt dan te staan op http://calendar.msn.com/[jouw naam]@hotmail.com. Plaats deze agenda in een iframe op je site en je bent klaar.
 
kan iemand me misschien even kort uitleggen hoe je met iframes werkt misschien met voorbeeld want heb het nog steeds niet echt door.
Alvast bedankt
 
Ga naar deze site
Klik op tips & tricks en dan op Een I-frame maken.

Je had ook even kunnen googlen en er zelf wat meer moeite voor kunnen doen...:(

Daan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan