Agenda Windows Mobile 6.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

thomasgulikers

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2009
Beste forumgebruikers,

I need your help. Ik heb pas een Samsung C6620 aangeschaft met Windows Mobile 6.1. Toptelefoontje!

Maar... Ik werk veel met Outlook 2007 en synchroniseer mijn telefoon daarmee (agenda, contactpersonen, berichten, taken). Nu ben ik bij mijn contactpersonen de geboortedata/verjaardagen aan t invullen, zodat deze ook in mijn agenda van Outlook verschijnen. Alles wordt automatisch gesynchroniseerd naar de telefoon en in de agenda van de telefoon gezet. In eerste instantie verschijnen hier de verjaardagen netjes op de dag zelf als één item, bijvoorbeeld op 20-3 staat 'Thomas Gulikers 's Birthday (23)'. Maar daarna veranderen ze automatisch (weet niet waardoor dat komt) naar een gewoon agendapunt, durend over meerdere dagen. Bijvoorbeeld: op 20-3 staat 'Thomas Gulikers 's Birthday' (geen leeftijd meer daarachter), en daaronder '1:00-meerdere dagen' (vanwaar 1:00?) en op 21-3 staat dan 'Thomas Gulikers 's Birthday' (ook geen leeftijd erachter), en daaronder 'meerdere dagen-1:00' (?).

Hoe kan dit? Hoe kan ik het gewoon zo krijgen dat als ik bij de gegevens van een contactpersonen de geboortedatum invul (Microsoft Office 2007), de verjaardag automatisch in de agenda wordt geplaatst (Microsoft Office 2007) en ook in de agenda van mijn telefoon, onder die vermelding van (bijv.) 'Thomas Gulikers 's Birthday (23)'? Dus eigenlijk wat hij in eerste instantie gewoon automatisch doet.

Hopelijk begrijpen jullie het probleem een beetje. Zo niet, stel dan a.u.b. maar vragen...

Groetjes,
Thomas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan