Agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tjoljok

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2010
Berichten
18
Hallo allemaal,
ben er niet zeker van dat mijn vraag hier thuis hoort maar ik kan het maar proberen. Bestaat er een mogelijkheid dat je in een digitale versie hetzelfde kan doen als op papier? Wat ik hier mee bedoel is het volgende: in mijn papieren versie (soort planning) zet ik de mensen die verlof hebben bovenaan tussen 08:00 en 12:00, die dat halftijds werken om 13:00, de mensen die geplant zijn om zaterdags te komen werken en hunne vrije dag hebben tussen 14:00 en 17:00, de uren hebben niks te maken met wat dan ook is gewoon de regels waar deze worden geschreven en hebben geen belang. Als ik dit doe in google agenda moet je telkens een uur en vanalles en nog wat invullen maar dat wil ik niet, gewoon simpel namen invullen zonder poespas. Heeft hier iemand een idee rond? alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Probeer het eens in Excel, gewoon een tabelletje maken met de datum als colomn, en met de vrijedagen als rij?
Is dat een ideetje?
 
Probeer het eens in Excel, gewoon een tabelletje maken met de datum als colomn, en met de vrijedagen als rij?
Is dat een ideetje?
Daar had ik ook al aan gedacht maar dat is dan weer zo omslachtig om dat in de "smartphone" te zetten. Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan