Agendabeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

litmanen10

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
een vriend die een eigen bedrijf heeft wil graag dat wanneer een werknemer van hem in outlook een afspraak in de agenda maakt, hij een melding op zijn email adres krijgt. Deze kan hij dan vanaf zijn telefoon bekijken waar hij internet op heeft. Is dit mogelijk en zo ja hoe kan ik dit voor hem maken. Alvast bedankt.

Mogelijk een te simpele opslossing
Maar zijn personeel een vergader verzoek laten doen ipv direct in de agenda werken.
mvg leo

in de zin van, je baas op bellen met de melding dat je dan en dan een afspraak hebt? In outlook is dat een stuk makkelijker want of hij moet alles met een pen noteren of onthouden

Nee joh:)

In de zin van een outlook vergader verzoek, die de baas dan als mail krijgt op zijn mobiel en dan vervolgens bevestigd waardoor de afspraak automatisch in zijn agenda komt.

Oh zo. Maar de manier wat ik voorstelde hoorde ik van iemand anders dus ik dacht dat het de enigste manier zou zijn.

Maar een vergaderverzoek, kan dat alleen naar de baas of gaat dat naar alle werknemers?

Dat bepaald degene die het verzoek doet
In outlook maakt de afzender een vergader verzoek aan met menu
nieuw > vergader verzoek.
Daar geef je tijd, ruimte etc in aan en natuurlijk de geadresseerde(n) dat kan eventueel een groep zijn, b.v de groep managers, maar ook alleen je vriend.
Na verzending ontvangt je vriend het vergaderverzoek via de mail op zijn mobiel(pushmail noodzakelijk, maar hij ontvangt al mobiel mail, dus dat is w.s. geen probleem)
Daar klikt hij op aanvaarden (of iets dergelijks) vervolgens wordt het verzoek in zijn agenda gezet en de afzender krijgt bericht dat de afspraak akkoord is.
meer info

Laatst bewerkt:
Dat verzoek gaat naar de personen die jij uitnodigd bij die vergadering/gebeurtenis.
Je kan er zelf een commentaar aan geven, tijdstip, plaats, zelfs een alarm melding voor jezelf en anderen, bijv 15 min voordat je een afspraak hebt.

Handig dus!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan