• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Agendapunten via csv toevoegen aan agenda

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

thecase

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2011
Is het mogelijk bij het uploaden van een csv/ics bestand, dat de opmerkingen ook worden meegenomen in de agenda.
Nu maak ik een csv bestand en zet deze om naar ics, met kopteksten als Subject, Start Time, Start Date, End Time, End Date, Comment.
Maar de opmerkingen worden niet meegenomen naar de agenda (die kan ik later wel toevoegen, maar zou mooi zijn dat ik die in 1 keer mee kon nemen)
Dus mijn vraag: Kan een opmerking meegenomen worden? En/of gebruik ik niet de juiste benaming voor Opmerking (Comment)

Bijlagen

Misschien handig als je ook je omzetmethode (VBA macro?) hier plaatst en een voorbeeld van je .ICS bestand.

Hernoem het .ICS bestand naar .txt of maak er een zipje van, dan kun je het hier plaatsen.
En met een beetje mazzel krijg je dan een macro-tje dat je ..CSV omzet naar een .ICS bestandje.

Gebruik als kolomkop eens Description in plaats van Comment.

En probeer het eens hiermee, agenda.ics wordt in de map aangemaakt waarin je dit bestand plaatst.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan