agnitum

Status
Niet open voor verdere reacties.

janto10

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
wat is een goede goede firewall ik heb nu Nis2004 maar die zuigt wat.

Greetz

Laatst bewerkt:
Zonealarm en is nog gratis ook

Zonealarm

nou nee dank je hoor van alle kanten dat ie zo lekt als een zeef dus no zonealarm for me

eh:P

heb ik niet zo veel aan kerio is payware zonealarm zuigt norton ook black ice ook

Janto 10,

Wat wil je dan eigenlijk, iets goed en er niet voor betalen. Bij jou zuigt alles zo te lezen, wat bedoel je daar eigenlijk mee.

Zonealarm is goed mits goed ingesteld maar dat is met elke firewal.

Dus als ik het goed begrijp wil jij een perfecte firewall voor niks? Tja, je kan ook teveel eisen.

Trouwens, Zonealarm is helemaal niet lek.. de gebruiker die hem configureerd maakt hem lek. Bij mij zit alles iig potdicht met ZA. :rolleyes:

ohw:P

heb het namlijk op got gelezen maar dat bericht was ook oud en ja het klopt breezer:) dat de user die hem instelt.

Re: ohw:P

Geplaatst door janto10
heb het namlijk op got gelezen maar dat bericht was ook oud en ja het klopt breezer:) dat de user die hem instelt.

Waarom zeg je dan eerst :

nou nee dank je hoor van alle kanten dat ie zo lekt als een zeef dus no zonealarm for me

:rolleyes:

Heb je Zonealarm uberhaupt zelf wel eens geprobeerd?

yep

heb hem welles gebrobeerd ja en die begon meteen vaag te doen

Er zijn een aantal dingen waarom iets volgens een ander zuigt:

1) diegene is te lui om de instellingen na te pluizen
2) diegene weet niet hoe je het één en ander instelt

In de meeste gevallen geldt punt 1. :)

ZoneAlarm ''zuigt'' niet, maar werkt prima na de nodige zelfstudie. Kerio werkt ook prima.

Ik heb juist zeer goede ervaringen met agnitum outpost.
Heb de Pro versie gekocht!

Helemaal stealth op internet en goed aan te passen met uitgebriede logging. Perfect!

lool

ja sorry vergissinkje ik gebruik norton 2004 snap ook niet hoe ik bij agnitum kom

Ach, kan gebeuren. ;-)

Agnitum als uit meerdere tests als beste uit de test.
Versloeg norton, zone alarm, sygate pf.

Make your choice, zou ik zeggen...

Suc6 !

Janto10,

Ik weet dat het al laat op de avond is maar volgens mij heb je een biertje te veel op.
Je vraagt iets in dit forum, je krijgt van veel lezers tips maar elke tip gooi je zo omver omdat jij ALLES al weet.
Waarom stel je deze vraag dan in dit forum, volgens mij heb jij je huiswerk al gemaakt.
Vertel nu eens voor welk pakket jij eigenlijk kiest, dan zullen wij jou wel vertellen of dat een goeie keus is.

mzzl.

nou

vindt agnitum wel een goeie gebruikt niet veel en veel mogelijkheden...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan