Agosy HV335T firmware

• Onderwerp starter Onderwerp starter DMNCK
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DMNCK

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2013
Dag allemaal,

Ik ben op zoek naar updates voor de Agosy HV335T mediaspeler. Nog nooit heb ik stilgestaan bij het feit dat zo iets valt up te daten, en ik zit dus nog steeds met de oorspronkelijke v2.0.
Graag zou ik dus wat nieuwere firmware er op zetten, maar ik vind geen firmware terug. Wel oude links naar bepaalde webpagina's van Agosy, maar deze zijn niet meer actief.

Heeft iemand een idee waar ik nog terecht kan?

edit: ik ben op argosy.tw terechtgekomen, en daar waren nog twee versies te verkrijgen. v2.1c en v2.3. Dat zijn niet de laatste nieuwe, maar toch al beter dan v2.0 me dunkt.
Als iemand nog tips heeft voor een recentere versie?

Laatst bewerkt:
Waarom ben je op zoek naar updates (doet het apparaat het niet meer goed?) , niet elke update is een verbetering..
Er kan bij een update wel degelijk wat fout gaan, waardoor je het apparaat helemaal niet mee kan gebruiken ..

Ik zou graag .mkv's kunnen afspelen, en dat was met v2.0 geen mogelijkheid. Maar ik las dat ze het wel hadden toegevoegd met een update. Maar ik heb nu versie v2.3 en het speelt nog steeds geen .mkv's af...

Zie hier
Waar zelfs bij de (firmware-)versie van 2010 er staat: "Sommige MKV bestanden 1080P speelt hij niet af : video not supported , en andere weer wel, zonder verklaring "

Oftewel: MKV's worden wel afgespeeld, maar niet allemaal.

Tijs.

Beste DMNCK,
Ben blij voor je dat bij jou de update wel goed is gegaan. Nadat ik mijn HV335T had ge-update is deze ter ziele gegaan.
Ik heb daarvoor op deze site een hulpvraag gesteld en nog geen antwoord gekregen. :(

Ik heb geen mkv-bestanden met een 1080p resolutie, dus daar kan het al niet aan liggen. En dan heb ik echt al wel énorm veel pech gehad, ik heb het ding nu al een jaar of twee en nog nooit heeft 'ie een mkv afgespeeld.

Tsja, dan houdt het op, lijkt me: Er is geen firmware die hoger is dan 2.3

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan