AGP 4x voltage probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

wasbeertje

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2000
Hallo allemaal. Ik heb een probleem met een moederbord en een asus videokaart.
In asus smartdoctor wordt een melding gegeven van een te hoge NVVDD voltage, van 1.680volt.
In bios kan ik alleen auto, 1.6.,1.7 en 1.8 selecteren.
Hij staat op Auto. Waaraan kan het liggen?
De kaart, of het board? en hoe check ik dat?
Het board is een KT3-ultra ARU, de kaart Asus V9520VS.
En heeft iemand misschien ook zo´n board en een 4x/8x asuskaart met smartdoctor en kun je zien of dit normaal is?

Als alles nog goed werkt moet je je er geen zorgen over maken. Software geeft wel vaker vreemde / verkeerde dingen aan over hardware.

Hoi, dit board is een inruiler bij Alternate. Ik had een ander nieuw board bestelt, er werd me een 3 jaar board opgestuurd, en dit MSI KT3 Ultra-ARU is me meegegeven als alternatief, zaten eerst geen boekje, drivers, software en brackets bij, en de verkeerde doos Made for Intel processor eromheen. Verdacht dus. Vandaar dat ik board kritisch bekijk want ik heb meerdere vreemde dingen gehad met dit board en met Alternate.
Heb het bij Asus gevraagd, de nieuwste versie Smartdoctor gedownload, maar steeds dezelfde te hoge waarde. STeeds rode knipperende teksten bij opstarten is hinderlijk. Ik kan Smartdoctor eraf halen maar ik doe dit liever niet want er zitten een paar handige beveiligingsvoorzieningen in.

Je weet natuurlijk ook nooit of een programma van asus een bordje van MSI goed kan uitlezen.

Ik zou me maar geen zorgen maken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan