Agp 6800 Extreme -> PCI-E X1650 PRO

Status
Niet open voor verdere reacties.

crulos

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2008
Beste lezers,

Ik heb van de week een nieuw moederbord gekocht, dat zowel agp, als pci-e (16x) ondersteund. De asrock alivedual-esata2

Hier komt een x2 4600+ amd processor op met een Arctic Freezer 64 Pro cooler erop.
daarnaast 2 gig ddr2 800 werkgeheugen ( 2x 1).
Ps. ik heb nu 1 gig 800.. er wordt ook 1066 ondersteund.. Maakt dit veel verschil??

Mijn vraag is nu:
Ik heb momenteel een agp videokaart: xfx 6800 extreme 256 mb. Omdat hier ook een pci-e uitgang op zit, ben ik aan het twijfelen om toch over te stappen naar een pci-e kaart.

De Sapphire Radeon X1650 PRO 256mb bijvoorbeeld.

Zou ik veel verschil in prestaties merken als ik dit zou doen? Ik speel voornamelijk RPG spellen en wil na deze upgrade the Witcher gaan spelen :D

Ik hoor graag van jullie!
(ook over het geheugen!?)

:thumb: Gr Thijs

als het goed is kan je The witcher nu al spelen
en over dat geheugen van 1066 is niet nodig 800Mhz is voldoende
en moet die videokaart.. ik zou voor een 8600GT gaan ! dan heb je meteen een mooi systeem.

Ati in combi met amd

als het goed is kan je The witcher nu al spelen
en over dat geheugen van 1066 is niet nodig 800Mhz is voldoende
en moet die videokaart.. ik zou voor een 8600GT gaan ! dan heb je meteen een mooi systeem.

Ik dacht dat een AMD systeem beter aansloot op Ati, dan Nvidea, of heb ik dit dan verkeerd begrepen/gelezen??
AMD en ATI zijn toch ook gefuseerd?

Klopt dit!?? Of maakt het qua performance/drivers/ondersteuning niet uit?

Een 8600 is inderdaad wel een mooie kaart, wel iets duurder..

Gr thijs
:thumb:

bla

beste mensen
ik heb de zelfde computer als jou/hem
maar ik zit met een klein probleempje die links die gestuurd zijn kan ik wel openen maar ze bestaan niet meer dus : zou je me een andere link kunnen sturen of de naam ofso
ps: ik heb gister cod5 gekocht maar ik weet niet of ik die kan spelen op deze comp dus ik wil het uitbereiden:thumb:
groetjes philippe:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan