AGP kaart... welke kiezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

becky87

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2010
Ik heb een onzettend fijne computer van 2003 met een AGP kaart...
nu is dat een speciale medion kaart die je niet kan updaten. (laatste update is ook 2003 namelijk)
ik wil graag in ieder geval de sims 2, black and white 1 en 2 kunnen doen, en als 't kan ook de sims 3.
welke kaart kan ik hiervoor het beste nemen?
zware spellen zoals wow of shooters doe ik toch eigenlijk niet, dus het hoeft niet 't beste van 't beste.

Hallo en welkom nog op Helpmij.nl

Eerst maar eens wat meer gegevens betreffende die pc voordat er ook maar enige kaart geadviseerd kan worden.
welke medion?type?
welk budget?

Bedankt :)

zie net hij is van 2001.

Medion Titanium MD 3000 specs:
Intel® Pentium® 4 Prozessor 1,8 GHz Taktfrequenz, 400 MHz FSB 256 KB Second Level Cache Motherboard mit 3 PCI-Steckplätzen Grafik aufrüstbar durch AGP 4x Steckplatz
GeForce 3Ti 200, 64 MB DDR SDRAM AGP 4x mit TV OUT & Video In 80G HDD Ultra ATA100 Interface
1G ram geloof ik, maar kan ook 2 zijn

is wel in het duits, maar wel duidelijk neem ik aan

ik zoek iets rond de 30-45 euro

Zou daar helemaal geen kaart meer inzetten.;)

Enige mogelijkheid die ik voor je zie is op marktplaats zoeken naar een oude agp kaart(9600).1die geen voedingsaansluiting nodig heeft.Anders krijg je die kosten ook nog.
Bord is er 1 met een agp4x slot.

Verwacht ook verder geen wonderen van een kaartupgrade.

marktplaats is dan nog beter inderdaad. verder is het voor mijn gebruik een prima pc, maar over een jaar a 2 moet hij toch weg (hopelijk dan gezinsuitbreiding)
en als het zich echt niet loont dan verkoop ik hem

helaas, nouja had gekund :) ben meer van de software dan de hardware, dus heb er echt geen idee meer van wat nog wel up to date is :o

Het gehele systeem is niet meer uptodate en ook niet meer uptodate te krijgen.;)

Zou er eigenlijk geen geld meer insteken,maar die keuze ligt bij u.
Sims3 kan men sowieso wel vergeten op dit systeem.

daar ben ik ook al bang voor, als ik hem vergelijk met onze 2e computer... dan is dat inderdaad niet genoeg (nieuwe grafische kaart)
in elk geval toch bedankt voor de hulp, scheelt me weer een hoop geld ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan