AGP Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alle AGP videokaarten passen en werken, welk type geheugen die kaarten hebben, is niet van belang

Hoi....

Het (g)ddr op de kaart heeft niets te maken verder met het ddr van je pc.Dus daar hoef je niet naar te kijken.Er wordt wel in de link aangegeven dat je een low profile kaart nodig hebt.Voor alle drie de types.
Zit je nu nog met je onboard chip?Met welke cpu zit je?
En met welke uitvoering zit je:small form-factor computer: 160 W
small desktop computer: 210 W
small mini-tower computer: 250 W

EDIT: de Small mini-tower computer kan wel een normale kaart aan btw.

Laatst bewerkt:
Ook is het van belang wat je met de kaart wilt. De beste AGP kaart die verkrijgbaar is is de HD4670. Deze kost 80 euro naar mijn weten, dan moet er nog een nieuwe voeding bij à 40 euro (minimaal) De vraag is dus of dat deze PC wel waard is.

Die zou dan kunnen ja....(pakt 23watts)
Maar zoals al gevraagd:waarom een kaart??wat verwacht je?

BTW:ik denk nog steeds dat een 3850 het zal winnen van een 4670.

Laatst bewerkt:
ik wil met die computer spellen kunnen spelen;) met 96 MB redt je dat niet. Maar geeft hij geen problemen als hij én een interne grafische kaart heeft en een externe grafische kaart?

De onboard zal uitgeschakeld worden.
Verwacht niet teveel met gamen met deze kaart.Hij zal wat beter zijn als je onboard chipje maar daar is dan ook wel alles mee gezegd.
Aan uzelf verder de keuze of u er geld in wilt steken.

Hoeveelheid geheugen is niet alles zeggend.Wil dus niet zeggen dat meer geheugen ook meer prestaties oplevert.Zo zwart/wit kan en mag dat niet gezegd worden.Maar dat beter is als je chipje dat zeer zeker.

MB's zeggen lang niet alles, grote kans dat die kaart niet eens gebruik zal maken van de volle 512MB geheugen.

Als ik die videokaart heb, zijn dit de volgende gegevens:
Intel Pentium 4 2,8 GHz
2 GB RAM
512 MB videokaart

Ik heb een spel, 18 Wheels Of Steel Pedal To The Metal:
-Pentium III 800MHz or faster
-256 MB RAM
-32 MB 3D Video Card with T&L And DirectX 8.1 compliant video drivers.

Op wat voor kwaliteit kan ik het spel dan spelen?
Ik neem aan dat die ene kaart wel 3d ondersteunt;)

Kan ik je niet zeggen.Fps is van zoveel factoren afhankelijk.Maar voor deze game zit je ruim boven de eisen.

Zo'n kaartje kan je echt niet veel van verwachten, welke game(s) wil je erop spelen?

We zeggen ook niet dat die er veel van moet verwachten.Maar het zal beter zijn als het chipje.
Een betere kaart heeft geen zin...of het past niet...of voeding is niet toereikend.En aangezien dit speciale kasten zijn is een andere voeding niet te doen.
Dit is het beste wat die krijgen kan alleen nieuwe games zullen beperkt blijven.Wat simpele games(zoals hierboven)of oudere generatie games zullen speelbaar zijn.

Lijkt me dat we dan genoeg gezegd hebben en is het verder aan jou.

Wil nog wel even vooruitlopen voor het geval dat....
De agp versies willen nog wel eens problemen geven met installeren van drivers.
Daar is een hotfix voor:http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/CatalystAGPHotfix.aspx.
Mocht je dus tegen dit probleem aanlopen.Krijg je na installatie van de drivers wel eens een blauw scherm dan weet ik nog wel iets.
Maar dan loop ik wel erg vooruit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan