agp

• Onderwerp starter Onderwerp starter hoep
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hoep

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2003
Zit er op mijn moederbord een agp slot?
want ik wil graag een niewe videokaart kopen.

Laatst bewerkt:
Er zal wel een AGP slot op je moederbord zitten aangezien de gegevens gedeclareerd staan. Bijlage

Bijlagen

zeker wel agp 4x

AGP Versie 2.00 AGP Status Geactiveerd AGP doorvoergrootte 128 MB Ondersteunde AGP Snelheid 1x, 2x, 4x Actuele AGP Snelheid 4x Fast-Write

Dus kan ik gewoon een ati radeon 9550 aanschaffen?

Dat bruine slot is dus de agp slot en die witte twee pci sloten.

Geplaatst door hoep
Dat bruine slot is dus de agp slot en die witte twee pci sloten.
Als die laatste bijlage werkelijk jou moederbord is, heb je geen AGP-slot.
Het bruine slot wat je daar ziet is een CNR slot.
Deze is ook kleiner dan een AGP-slot.

Dus ik kan er geen agp kaart in stoppen als dat zo is is dat erg kl*te. Maar waarom staat er dan agp snelheid 4x?

Dus ik kan er geen agp kaart in stoppen als dat zo is is dat erg kl*te. Maar waarom staat er dan agp snelheid 4x?Maar wat is dan dat CNR slot?

Misschien heb je hier wat aan.

Laatst bewerkt:
Dat er in het rapport van Aida een AGP bus vermeld staat wil inderdaad niet zeggen dat er een vrij AGP slot op zit, de on-board kaart loopt ook gewoon via de AGP bus en Aida kan niet zien of dit een on-board of een vrij slot is.

Een CNR slot (Communication Network Riser) is bedoelt voor gecombineerde modem/netwerkkaart maar vanwege de hoge kosten van zo'n kaart zelden gebruikt.

Er zijn alleen niet veel nieuwe pci kaarten.Alles wordt bijna nu met agp gedaan.Dit is echt kl*te.

Een echt snel game monster zal de pc ook nooit worden. De VIA C3 processor is prima voor eenvoudige kantoor applicaties maar zodra het aankomt op 3D berekeningen (spelletjes dus) laat die het volledig afweten, zelfs een AGP kaart van € 400 zal daar weinig verandering in kunnen brengen.

P.S. Gebruik je @home??? Zo ja dan zou ik even het CC nummer weghalen uit je bijlage's

Goed dat ik nog over het agp slot had.Want ik had bijna een videokaart gekocht.Ik koop dan wel een pci kaart.

Laatst bewerkt:
Maar ik koop er toch een ik kan hem toch altijd terugbrengen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan