AH foto service

Status
Niet open voor verdere reacties.

a vande Berg

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2000
ik wil graag de software van AH foto service downlauden.

windows xp maar als ik op de link klik ,krijg ik de melding, pagina kan niet worden ,weergegeven.

lukt het jullie wel ?

weet iemand wat er mis is ?

heb dit al een paar dagen geprobeert.

wie weet raad ?

|| CLICK ||

Probeer het eens met deze direkte link. Misshien dat dat wel lukt?
Je kan het gewoon klikken, of rechtsklikken en dan kiezen voor: Doel Opslaan Als

Succes.

Laatst bewerkt:
Dit probleem wordt veroorzaakt doordat het Hosts-bestand de site nl.sitestat.com blokkeert. En daar komt die download vandaan.
(Sommige anti-spywareprogramma's zetten zo'n bestand op je computer, waardoor bepaalde sites geblokkeerd worden, die statistische gegevens over jou en je surfgedrag verzamelen.)

Zoek met de zoekfunctie van Windows dat bestand op.
Het is een bestand zonder extensie - bij de omschrijving van het type staat alleen -bestand.
Er zijn twee manieren om dit probleem te verhelpen:

1 - Open het bestand in Kladblok of Wordpad.
Zoek de regel waar nl.sitestat.com staat en verwijder die.
Sla het bestand weer op.
Als je het bestand niet kunt wijzigen, is het een Alleen lezen-bestand.
Klik dan eerst met je rechter muisknop op het bestand, klik op Eigenschappen en haal het vinkje weg bij Alleen lezen. Hierna kun je het wél wijzigen.
Na de wijziging maak je er weer een Alleen lezen-bestand van.

2 - Ga naar Start > Instellingen > Mapopties en zorg dat op het tabblad Beeld/Weergave GEEN vinkje staat bij Bestandsextensies verbergen voor bekende bestandstypen.
Klik dan met je rechter muisknop op het bestand Hosts en klik op Naam wijzigen.
Wijzig de naam in Hosts.txt. Het bestand blokkeert nu geen enkele site meer en je kunt het programma downloaden. Verander de naam van het bestand daarna weer in Hosts zonder extensie, en alle sites in de lijst worden weer geblokkeerd.

Deze laatste methode heeft de voorkeur, omdat er dan niets verwijderd wordt.
Voor een geblokkeerde site waar je vaak komt, kun je beter de eerste methode gebruiken.

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door DONOVAN
[BProbeer het eens met deze direkte link. Misshien dat dat wel lukt?
Je kan het gewoon klikken, of rechtsklikken en dan kiezen voor: Doel Opslaan Als[/B]
Dat werkt helaas ook niet, omdat het nog steeds van dezelfde site komt en dus geblokkeerd wordt - zie bijlage.

Guus.

Laatst bewerkt:
had hetzelfde probleem,

heb als test mijn firewall uitgeschakeld en toen lukte het wel , misschien dat dat een idee is.

Geplaatst door Guus abc
Dat werkt helaas ook niet, omdat het nog steeds van dezelfde site komt en dus geblokkeerd wordt - zie bijlage.

Guus.

Okidokidan...
Had zelf wel gehoord van die Host file [ooit met Kazaa geloof ik?], maar had er nu niet aan gedacht. Thanx voor de uitleg iig.

Laatst bewerkt:
Heb je je hele C:\ schijf afgezocht?
Anders moet je op datzelfde tabblad Beeld/Weergave van Mapopties dat ik hierboven noemde even de optie Alle bestanden weergeven onder Verborgen bestanden kiezen.

Guus.

En anders pm je me een email adres en dan stuur ik die AH fotoservice software wel ff.

Kleine moeite.

beste donovan.

ik kan je geen e-mail bericht sturen via helpmij,zodat je mij de AH software kan sturen.

mischien kun jij mij een e mail sturen?

groetjes

opgelost

heb de AH software al via helpmij vriend gekregen.

iedereen bedankt voor de hulp.

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan