aion onterechte ban

Status
Niet open voor verdere reacties.

techn9ne

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2009
Berichten
41
ik had een vraag over aion een goeie vriend van me uit turkije was gebanned omdat hij volgens aion een illegaal software gebruikte.
maar mijn vriend zij ook dat hij het niet gebruikte. ik ken van hem dat hij een aion freak is hij heeft veel dingen uit die aion store gekocht die companions en xp booster.
ik weet zeker dat hij geen bot of illegale software gebruikte. we hadden toen meerder malen email gestuurd naar aion klanten servies maar we kregen geen antwoord. we hadden toen ook forum geplaatst daar verwijderen elke de post. we hadden toen via via andere mensen hadden gereageerd die gebanned waren. we krijgen bericht dat we een week moesten wachten op antwoord daarna kregen antwoord als je na maand niet account terug krijgt ben prem gebanned. we hadden bericht gestuurd dat we bewijs wouden zien wat voor illegale software gebruikt werd anders dat deze ban onterecht is. of dat hij tenminste zijn geld terug kon krijgen. hij zei ook dat het raar normaal gesproken kreeg en detail wat voor software om ging detail rapport achtige iets. hij kreeg niks zelf geen fatsoenlijk antwoord. weet iemand wat tegen hun kan doen dat hij tenminste zijn geld terug kan krijgen.
 
Lees de algemene voorwaarden nog eens door. Deze moet je accepteren als je een account wilt aanmaken. Ik heb ze zelf niet gelezen, maar ik durf met zekerheid te zeggen dat er iets gezegd wordt over dat ze accounts mogen verwijderen zonder hiervoor een reden te geven en zonder waarschuwing. Er hoeft dan ook niet gereageerd te worden op vragen die gesteld worden aan de klantenservice.

Vervolgens is hij akkoord gegaan met deze voorwaarden (hij heeft immers een account) en dus kan je er weinig aan doen. Maar lees ze nog eens goed door, misschien is er wel een ander punt waar je sterk mee staat, zoals het kopen van (virtuele) diensten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan