aiptek digitale camcorder pocket DV T280

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterboyx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 dec 2008
hey, kan iemand me soms zeggen hoe dat het komt dat mijn pc mijn aiptek T280 herkent en als ik foto wil over zetten naar windows fotogalerei mislukt dat altijd de camera werkt en de pc herkent de hardware wat doe ik in godsnaam fout.:o:

Hey, een beetje de verkeerde categorie, maar als je wilt weten wat je fout doet is het handig als wij weten wat je precies doet.

Maar de meeste cameras hebben tegenwoordig een flash-card en de meeste PC's kunnen die ook lezen. Dan kun je gewoon de fotos kopieren. Microsoft producten (en dan voornamelijk Windows onderdelen) werken wel vaker niet.

het is in orde,

Hey, een beetje de verkeerde categorie, maar als je wilt weten wat je fout doet is het handig als wij weten wat je precies doet.

Maar de meeste cameras hebben tegenwoordig een flash-card en de meeste PC's kunnen die ook lezen. Dan kun je gewoon de fotos kopieren. Microsoft producten (en dan voornamelijk Windows onderdelen) werken wel vaker niet.

:rolleyes:eventjes iets over het hoofd gezien en mediakaart niet geinstaleert dat gedaan en twas gebakken +microsoftx9.0gedownload en alles werkt nu perfect.toch bedankt en tot de volgende:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan