air flow in kast

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
hallo,

kan iemand mij vertellen wat een goeie air flow is in een cooler master elite kast?
link: http://www.hitonline.com.au/shop/images/prods/cooler master elite 332 big.jpg

ik heb nu namelijk een voeding cooler en een standaard amd phenom II x4 810 @ 2600mhz cooler en nog een stock cooler. maar nu wil ik er nog een vóór in me pc hangen voor een betere airflow. want die stockcooler gaat binnenkort weg want daar komt een watercooling voor mijn cputje
weet iemand een goeie air flow voor mij kast?

Alvast bedankt,
Drioras

Laatst bewerkt:
Sorry dat ik het zeg, maar wat ben jij met een heleboel onnodige en onzinnige uitgaves bezig in al je verschillende topics hier.

lol.
dit word mijn laatste vraag, daarna is alles duidelijk;)
maar hoezo allemaal onzinnig?
als jij het begrijpt kan ik het tog nog niet begrijpen? als je al meer dan 10 jaar in het vak zit^^.....

Laatst bewerkt:
En al met al schiet je er allemaal helemaal niets mee op, geld uitgeven voor jan met de korte achternaam!

Maar ja, moet je zelf weten uiteraard...

hoezo weet jij dat ik er niks mee op schiet? het enige wat ik vraag is of iemand weet wat een goeie air flow voor mijn kast is... dit is tog HELP MIJ of niet?

maarja zo ga ik wel een beetje mee in dit gesprek over niks dus ik richt me wel weer op mijn HELPMIJ vraag

We willen ook helpen, alleen zie je het niet....

Je hebt het al over een andere cpu gehad, een andere voeding, zinloze waterkoeling en ik weet niet wat allemaal.
En nu weer extra airflow.

Om je te helpen zeg ik je dan ook dat het allemaal zonde van het geld is omdat je er niets mee opschiet op deze manier

oke oke, ik wou eerst misschien een andere cpu maar daar heb ik vanaf gezien. andere voeding wil ik wel. dat word deze:http://www.digitique.nl/nl/product/9439
en water cooling komt er ook nog omdat me cpu in full load 67 graden word en dan heb ik hem nog niet overgeclockt:o dus word tijd voor nieuwe cpu fan (water cooling in dit geval). (heb nu nog de standaard fan). en deze airflow vraag ik omdat zie deze vraag maar:rolleyes:

snap je het allemaal nog een beetje?:)

maar inderdaad, heb de vraag nog wat beter gelezen. en het is inderdaad een beetje een onduidelijke vraag. dus ik zet hem denk ik maar op ''vraag opgelost'':confused:

Laatst bewerkt:
Ik snap het allemaal prima!

Maar snap jij het wel? Want een overdreven voeding van 750W en 120,- euro is compleet overbodig voor jouw hardware, slaat echt nergens op.
En een waterkoeling ook al niet.

En nogmaals, dat zeg ik om je te helpen!

Laatst bewerkt:
heb nu een 580 watt c merk. jij hebt zelf tegen mij gezegt dat het verstandig was om een nieuwe voeding te kopen. en als ik dat dan tog doe. dan kan ik net zo goed een goeie nemen. dan kan ik hem nog wat langer gebruiken. en die watercooling is ook een investering, want ik wil zoieso af van me standaard cpu cooling. maar heb voor de rest nog geen mooie air cooler gezien. dus toen d8 ik, als ik nou gewoon gelijk een water cooling koop. is ie gelijk een stuk cooler. (of kan dat ook heel goed met air)

en ik wil zoieso nog een nieuwe fan vóórin mijn pc. dus daarom die vraag over air flow.
en ja, ik snap het nog.:rolleyes:

die cooling vindt ik wel een goed idee. maar blijf tog bij mijn 750 watt voeding:rolleyes:
ik wil niet weer zoon ding waardoor mijn pc uit gaat vallen enzo. (en ik zie het als een investering).
en word door die cooling mijn cpu echt een stuk cooler? want geluid maakt me niet uit. wil gewoon een goed gekoelde cpu. en ik ga zoieso ook nog die andere fan er voorin in stoppen. maar bedankt voor je reactie.:rolleyes: en ik ben ook van die nieuwe cpu afgestapt omdat ik nu de amd phenom II X4 810 @ 2600mhz heb en om dan een 955 of 965 te kopen is wel een beetje weggegooit geld ja

Laatst bewerkt:
Die koeling koelt als de beste en is ook nog eens stil.

En de voeding uit mijn link laat echt je cpu niet uitvallen hoor, 120,- euro is gewoon totaal overbodig voor een voeding, nu en in de nabije toekomst.

En nog wat, door je cpu een beetje te overklokken, maak je echt je systeem niet beter om op te gamen hoor...

het is ook meer voor videobewerking voor school.
en ook een beetje voor de fun:rolleyes:

Nogmaals, je schiet er niets mee op en geeft geld uit voor ......

over dat geld hoef ik me geen zorgen te maken, alleen de cooling moet ik betalen. maar weet je zeker dat die voeding van jou ruim voldoende is? en weet je er dan ook nog 1 tje met led verlichting er in? zoals die van 112 euro 750 watt?
ik hoor je denken... wat een vermoeiende gast^^

Laatst bewerkt:
over dat geld hoef ik me geen zorgen te maken, alleen de cooling moet ik betalen. maar weet je zeker dat die voeding van jou ruim voldoende is? want anders kan ik nog iets leuks met dat geld doen

Dat van die voeding weet ik 200% zeker zelfs....
En dat overklokken in dit geval zinloos is, weet ik ook 200% zeker trouwens....

oke en van die leds?

en overclocken is gratis dus als het lukt heb je altijd profijd

Wat bedoel je met ie leds???
Aan de ene kant proberen om je kast koeler te krijgen en aan de andere kant leds erin....
Hanig....

En overklokken is gratis ja, maar kan als je niet weet wat je doet, toch een aardig centje kosten!

Geef je duur verdiende of gekregen of gespaarde centjes uit aan iets waar je iets aan hebt zou ik zeggen.

En nog een vraagje
Je zegt steeds dat je nu een c-merk voeding hebt, ik ben er eigenlijk wel benieuwd waar welk merk dat nou is

dit merk: http://www.preisroboter.de/ergebnis3195018.html

en ik vind leds in mijn cooling wel leuk want dat vrolijkt de kast een beetje op. en dat kan gecombineerd worden met een goeie cooling. en om nou te zeggen dat ik een cooling van 39.70 euro(ong) duur vind.. nee dat niet. dus ja je kan je geld beter ergens anders aan uit geven en dat doe ik ook .... maar 1 keer 39.70 euro uitgeven maakt niks uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan