air flow in kast

Status
Niet open voor verdere reacties.
De voeding die je nu hebt is niks inderdaad.

Wil je less, koop dan losse leds, maar neem een voeding waarvoor die bedoeld is> voldoende en stabiele spanning leveren, geen poppenkast

waarom denk je dat ik een nieuwe voeding wil? om te showen?:shocked:
deze voeding zat standaard in mijn pc.... besparen op de voeding..... volgende keer zet ik hem zelf in elkaar:)
maar zoals je al zegt moet ik echt af van deze ..... voeding. scheelt misschien ook al wat in me temps. en anders alsnog een goeie cooling voor mijn cpu. blijf me alleen afvragen of een nieuwe air cooling zin heeft.:( omdat (ik) het idee heb dat je met air niet zo lekker kan coolen:rolleyes:

Laatst bewerkt:
:rolleyes: oke bedankt voor je reacties. ik denk dat ik deze nu maar op ''vraag is opgelost'' zet

blijf me alleen afvragen of een nieuwe air cooling zin heeft.:( omdat (ik) het idee heb dat je met air niet zo lekker kan coolen:rolleyes:

Heb hier een Coolermaster Hyper TX3, die een AMD Athlon II X4 (630) goed koel houdt, met lucht wel te verstaan .. Heb hem, bij normaal gebruik, surfen, msn, muziek, etc .. Nog niet boven de 20 graden gehad :)

Met games (b.v. COD5 - world at war) .. Dan komtie zo rondt de 30 graden ongeveer, maar dan heb je het spannendste wel gehad qua warmte :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan