Airflow in mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je de gamers kasten neemt van o.a. Antec of Cooler Master ga je gelijk uit komen, beide kasten hebben meer dan voldoende ventilatie gaten. Neem gewoon de kast die je het mooist vindt want voor je het weet staan hier nog eleven dertig andere modellen.. enne zoals men zegt "Les goûts et les couleurs, ça ne se discute pas":D

oke bedankt, maar die kast van coolermaster kost hier bij de paradiget 150,00 euro. dus ik denk dat het toch die andere wordt. het lijkt mij dat die ook goed koelt

Zoal Hal61 al zei neem gewoon een kast die je mooi vind.
Tegenwoordig zijn airflow in alle pc wel goed, niks vergeleken met mijn airflow (heb 1, 60 mm fan :confused:)

Mvg sinic907

Ik heb de Antec Nine Hundred Two, en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben!
De koeling is super! Ik heb alle fans op low draaien, op de antec big boy bovenin na, die draait op medium.
Ook heb ik een µAtx moederbord, en de kast ondersteund dit.

Ik moet er wel bij vermelden dat een Atx moederbord stukken beter zal passen, aangezien bij mij de gaten voor de schroeven in mijn kast lang niet allemaal overeenkwamen met de gaatjes in mijn moederbord... De gaten hiervoor zitten bij een Atx duidelijk op andere plaatsen.(sommigen zullen uiteraard overeenkomen)
Dit zal wel het geval zijn bij vrijwel alle kasten die zowel Atx als µAtx ondersteunen.

Ja me vriend is ook zeer tevreden over de antec nine hunderd.

Ik zel heb de Thermaltake Armor+ MX VH8000SWA
Echt een super airflow 2 x 12 cm fan en 1 hele grote 23 cm fan !
De behuizing is echt heel stil .

Mvg sinic907

Die antec nine hundred kan ik je wel aan raden :thumb:
Maar tenzij je liever 221 euro uit geeft aan de Thermaltake Armor+ MX LCS VH800LBWS, echt top behuizing !
En ook nog in een heel mooi jasje gestoken, heb zelf ook ben er 100% terverden over.
Soms vergeet je dat je pc er nog staat zo stil is de Thermaltake !
TT-VH800LBWS.jpg

Ja me vriend is ook zeer tevreden over de antec nine hunderd.

Ik zel heb de Thermaltake Armor+ MX VH8000SWA
Echt een super airflow 2 x 12 cm fan en 1 hele grote 23 cm fan !
De behuizing is echt heel stil .

Mvg sinic907

Houden jullie er rekening mee dat de nine hundert TWO anders is

Houden jullie er rekening mee dat de nine hundert TWO anders is

Inderdaad, het is nu de kleine versie van de 1200, inclusief de stof filters en helemaal zwart ook binnen in, een hele verbetering :thumb: de top fan is een 200mm geen 235mm;)

Maar ik zou je tog de antec nine hundred aanraden want die heeft een zeer goede prijs verhouding.
Die thermaltake van mij is eigenlijk zo duur om dat hij er mooi uit ziet !
ach ja je moet wat over hebben voor een mooie pc :thumb:

mvg sinic907

het wordt dan de atec, ik laat jullie horen waneer hij binnen is en mijn reactie later

Maar ik zou je tog de antec nine hundred aanraden want die heeft een zeer goede prijs verhouding.
Die thermaltake van mij is eigenlijk zo duur om dat hij er mooi uit ziet !
ach ja je moet wat over hebben voor een mooie pc :thumb:

mvg sinic907

Ik vind hem maar lelijk :P:D

De coolermaster, heeft van voor in, achter eruit, aan de zijkant eruit, erboven erin. Is de beste airflow

normaal zou je zeggen dat een fan aan de bovenkant van de kast moet uitblazen, omdat warme lucht opstijgt...

normaal zou je zeggen dat een fan aan de bovenkant van de kast moet uitblazen, omdat warme lucht opstijgt...

dat klopt volgens mij.. het heeft geen zin om van boven koude lucht in te blazen.. zorgt er alleen voor dat de warme lucht niet kan ontsnappen.. :p

het wordt misschien toch een andere kast, ik kan een kast krijgen die lijkt mij goed koelt. en is mooi moet hem wel alleen opnieuw zwart spuiten.
ik laat jullie nog wel wat weten.

laterz:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan