Airis laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter elly1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

elly1

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2004
Hallo helpers,

Sinds kort heb ik een airis laptop overgenomen.
Als ik een vraagteken in toets dan krijg ik een streepje en andersom.
Zo ook met andere tekens.
De letters staan wel goed.

Aan de gene van wie die laptop was kan ik echter geen vragen meer stellen want die is overleden.
Wie kan mij helpen?

B:confused: edankt alvast. Het is een Airis N920.
Ook heb ik daar geen gebruiks aanwijzing bij.

bij configuratiescherm/toetsenbord in stelling of land instelling je toetsen bord indeling instellen op ENG ver staten - ver staten

Zie mijn handtekening ;)

Moeten nu werken, ik had de links bij het posten gekopieerd. Maar blijkbaar waren die niet hetzelfde als nu... (Hoewel ik ze zelf wel kon zien, waarschijnlijk omdat ik de poster ben)

Moeten nu werken, ik had de links bij het posten gekopieerd. Maar blijkbaar waren die niet hetzelfde als nu... (Hoewel ik ze zelf wel kon zien, waarschijnlijk omdat ik de poster ben)

nee werkt nog niet die jpg's ,dit staat er boven Bijgesloten bestanden die op toestemming wachten

Bertus en Devil,

Bedankt voor jullie reacties. Ik zal het straks even proberen of het is gelukt.

Had zelf ook al bij configuratie scherm gekeken maar daar heb ik bij het toetsenbord geen anderen landen kunnen ontdekken.
Op de pc waar ik nu op werk, heb ik onderin bij de takenbalk een icoontje staan van verenide staten [internationaal]
Als ik die rechts aanklik dan kan ik bij instellingen kijken en daar staan dan wel de landen die ik aan zou kunnen klikken.
Ik ga de beschrijving van Devil zeker proberen en kom daar later op terug.

hartelijke groet,
Elly1

Wanneer je onduidelijkheden tegenkomt hoor ik het graag, dan kan ik die verwerken in mijn handleiding :thumb:

Tha Devil,

je instucties opgevolgt [beschrijving] echter zonder succes.
Heb je nog een andere optie?
Hoop van je te horen.
Elly1

Staan de landinstellingen wel op Verenigde Staten dan? Kan me niet voorstellen dat het iets anders is namelijk...

Ja hij staat op Nederlands [Nederland}- Verenigdestaten [internationaal]

Heb je al opnieuw opgestart? Kan zijn dat daarna de wijzigingen worden toegepast.

laptop

Ja, Ik heb hem opnieuw opgestart, zonder resultaat.
Het gekke is, dat als ik een . punt moet zetten dat die het wel gewoon goed doet.
De comma trouwens ook.
Snap je het nog??

Hoe zit het met de symbolen boven de nummers? (SHIFT + 1 etc.) Geven die allemaal wel het goede teken?

laptop

Als ik shift ingedrukt houd dan krijg ik bij 1 een ! terwijl er ook een uitroep teken staat. B ij 2 krijg ik dan @ maar niet die dubbelle komma, 3 geeft bij shift # en geen punt die er ook staat. enz.enz op de bovenste rij. op de nummers staan dus naast het cijfer nog 2 tekens.

Probeer in plaats van Verenigde Staten (Internationaal) eens Nederlands

Dat je bij sommige 2 tekens hebt staan heeft waarschijnlijk te maken met de FN toets op een laptop.

En wat houdt dat dan in? Waar moet ik die vinden?
Kan ik daar dan iets aan veranderen odat ik normaal de tekens kan gebruiken?

Vrolijk Pasen trouwens.

Je kunt met de FN toets speciale functies aanroepen specifiek voor een laptop.

Hier vindt je meer informatie over de FN-toets.

Maar heb je de taal al op Nederlands gezet? (Dus mijn handleiding volgen maar in plaats van Verenigde Staten (internationaal) nu Nederlands selecteren)

Hallo,

Nou... ik heb echt van alles geprobeerd.

Ik heb de taal nu op Nederlands [Nederland] Verenigde staten. Echter zonder internationaal.

Nu krijg ik alleen die \ niet en de @ staat ook ergens anders.

Raar ding hoor.

Ik gebruik die laptop toch niet iedere dag en ik blijf het net zolang proberen totdat het me lukt.
Airis is voor Nederlandse begrippen niet zo bekend geloof ik?

In ieder geval hartstikke bedankt voor alle moeite.

Groetjes,
Elly 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan