Airprint van iPad op HP5510e

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
kan iemand mij helpen om via mijn iPad Air te printen op een HP Photosmart 5510e?
Als ik vanaf de iPad probeer te printen, verschijnt een melding dat er geen Airprint printers zijn gevonden. De printer is via WiFi aangesloten op hetzelfde draadloze netwerk als de iPad, en ja... het werkt gewoon via een Windows computer wel gewoon om draadloos te printen. Dat is dus niet het probleem.

Volgens de website van HP zou de printer Airprint wel moeten ondersteunen, maar ondertussen ben ik erachter dat er kennelijk 2 versies van deze printer bestaan onder dezelfde type-aanduiding "5510e": een versie B111(die heb ik, volgens de sticker achterop het apparaat) en een versie B111a.
Mogelijk dat het probleem daarin zit...?

Update van firmware/software heeft niet geholpen. Iemand nog een idee?

ja, dat WiFi niet hetzelfde is al Airprint weet ik...... wat ik bedoelde is dat zowel de iPad als de printer zijn aangesloten via dezelfde router op hetzelfde draadloze netwerk (en dat is een harde voorwaarde voor gebruik van Airprint).

Wat betreft compatabiliteit... ik zie hem toch echt in het lijstje dat je HIER op de website van HP onder het kopje "HP Photosmart printers" vind
Knipsel.PNG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan