Akimbot

Status
Niet open voor verdere reacties.

lgroot

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2002
Beste mensen,

Ik heb akimbot voor half life gedownload. Maar als ik een mod voor half life (half life deatmatch bv) wil gaan spelen ga ik naar lan game (zoals staat in de beschrijving) en wil het spel starten. Eerst komt mn console in beeld en dan vloept me beeld trug naar windows en staat er een error en staat er in beeld sluiten maar als ik daar op druk blijft me foutmelding er nog steeds.Iemand een idee??

hi

is akimbot soms een cheat ???

ik heb op msn iets gehoord over een valse cheat die rondgaat .
kort samen gevat : je denkt dat het een online cheat is maar in werkelijkheid is het een mod om cheaters uit de servers te houden .

let wel

ik weet niet of het echt bestaat ( ik heb het via via ) en of het dan om deze gaat .

Geplaatst door lgroot
Beste mensen,

Ik heb akimbot voor half life gedownload. Maar als ik een mod voor half life (half life deatmatch bv) wil gaan spelen ga ik naar lan game (zoals staat in de beschrijving) en wil het spel starten. Eerst komt mn console in beeld en dan vloept me beeld trug naar windows en staat er een error en staat er in beeld sluiten maar als ik daar op druk blijft me foutmelding er nog steeds.Iemand een idee??

Eigen schuld dikke bult had je maar geen bot moeten gebruiken. Gooi die bot eruit en je kunt weer normaal spellen. Zelfs al krijg je die bot aan de praat dan zullen ze je nog binnen 10 seconden van de server bannen

Akimbot is géén aimbot zoals de naam wellicht doet vermoeden: het is een gewone bot om mee te spelen in multiplayer maps (website).

Wat staat er precies in die foutmelding?

Nu kan ik half life nog geen eens meer opstarten. Als ik het wil opstarten staat er: Your half-life /exutable has been modified. Please check your system for virusses and then reinstall half life.
Nu hebben wij wel een virusscanner maar die is uit het jaar 2000 (een beetje oud dus) bestaat er een online virusscanner?

ik had hem op 1.07 geinstalleerd en heb trouwens geen virus. Komt het daardoor?

Dan zou ik toch het advies van de error opvolgen en proberen HL opnieuw te installeren, te patchen en Akimbot er bij te zetten :(

Maar wat zei die eerste foutmelding nou?

Ik kan die error niet meer tervoorschijn halen maar er stond iets van: Een ongeldige bewerking gevonden dit programma word afgesloten. En dan kon ik klikken op sluiten of meer informatie. Als ik op meer informatie klikte kwam er een wirwar van cijfers en letters in beeld. En sluiten werkte niet dan bleef de melding in beeld en deed me toetsenbord het niet meer maar me muis nog wel.

Ik heb de foutmelding gevonden hier is die:

HL heeft een fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt in
module <onbekend> op0000:0000658b.
Registers:
EAX=00000000 CS=0177 EIP=0000658b EFLGS=00010202
EBX=00000000 SS=017f ESP=007e9b5c EBP=007e9b74
ECX=00000000 DS=017f ESI=01b1f7ce FS=3307
EDX=054f8a10 ES=017f EDI=00000000 GS=0000
Bytes in CS:EIP:
66 89 87 b2 01 66 0f b7 46 06 66 89 87 b6 01 66
Stackdump:
00000000 01b1f7ce 05be55e4 05be5008 00000000 05be55f0 bff9ff9f 05b9678d 05be54dc 00000000 05b97824 05b9669f 05b8db25 049fc4ea 00000000 049dd0cc

Ik weet niet wat die foutmelding betekend, maar ik heb het ook wel eens gehad, blijkt een bug in HL te zijn. Hoeft niet perse door die bot te komen, kan ook toeval zijn :)

Reinstall hl een keer, kijk of ie het doet, als het werkt zoek voor zekerheid een andere bot :)

Half life heb ik weer gereinstalleerd en die doet het weer maar als ik weer een lan game met akimbot wil starten krijg ik weer de foutmelding. Maar nu kan ik die wel sluiten (die foutmelding). Ik wil wel versie 1.10 van half life dowloaden maar die is wat te groot voor mijn isdn modempje. Kan akimbot niet op een andere versie?

bedankt voor alle moeite. Nu doet akimbot het wel op versie 1.06 of zo. Maar ik moet waypoints ofzo instellen enig idee hoe dat moet en wat het is? En kan je de moeilijksheidgraad instellen (ze zijn zo dom).

Nou ik gebruik normaal podbot, daar is het dan

bind "=" "podbotmenu"

Staat als het goed is in de readme.

En ik denk dat ie ook net als veel andere botsoorten gewoon op andere versies kan.

Mja dat het te makkelijk is weet ik, maar eik moet je gewoon 1vs2 spelen, en dan steeds hoger tot je keer 1vs8 zit ofzo, das goeie training. Ik heb toen paar jaar geleden ook een of ander proggie gedownload die de lichamen van de bots onsterfelijk maakt, alleen de hoofden kan je raken, misschien moet je dat eens proberen.

Waypoints zijn ervoor dat de bots weten hoe ze moeten lopen, waar ze moeten stilstaan, bukken, rondkijken, granaten moeten gooien etc.

Download hier waypoints voor akimbot:

http://www.geocities.com/prohardltd/cs-ai/wpt-om.html

hf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan