al 20GB vrij en nog zegt laptop geen ruimte beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj damian

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2010
Berichten
12
ik heb al 20GB vrij en nog zegt laptop geen ruimte beschikbaar kan iemand mij daar mee helpen???
 
staan er bij deze computer meerdere harde schijven?
 
niks maar mijn laptop zegt dat ik geen ruimte meer heb op mijn laptop terwijl ik wel 20 GB heb verwijdert (ongeveer)
 
Laatst bewerkt:
Verwar je het niet met je ram? Doen mijn ouders ook altijd. Die hebben gwn te weinig ram maar gaan dan 'mijn documenten' opruimen. :)
 
Dan gooien we het over een andere boeg, download je wel eens torrents? Of te wel illegaal downloaden via een Vuze of wat dan ook? Als er nog torrent files op je pc staan dan vragen deze ook de ruimte die nodig is voor de volledige download van de torrent.
Dit zie je alleen niet als je rechts klikt op deze computer en de eigenschappen van je HD bekijkt. Dan laat hij gewoon zien hoeveel ruimte er nog is op de HD.

Het is maar een wilde gok natuurlijk maar we proberen alles uit te sluiten.

grtjs jjw
 
heb je voordat je dit kreeg updates geïnstalleerd van microsoft update?
zo ja, zoek op de microsoft website naar een update van dit probleem en download het.
 
@dj damian
Geef zoveel mogelijk info over je pc e/o laptop (merk/type e/o model/serienr. en welke versie v.h.besturingssysteem).
Geef ook evt. aan welke antivirussoftware e/o internetsecurity aanwezig is.
Wanneer is je probleem ontstaan, na een update, download, installatie v.e. programma of zomaar ineens?
Geef aan wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen.
Succes verder met je vraag (dit is een standaard tekst)
Hoi,
geef meteen even aan of je veel of weinig ervaring hebt want uit je antwoorden op te maken is dat weinig of niets.
Antwoorden zoals: nee of hè, daar hebben we niet zo veel aan want daar komen we geen stap verder mee.
Probeer zo goed mogelijk je probleem uit te leggen met zoveel mogelijk info zodat we de info er niet uit hoeven trekken.
Geef aan welk besturingssysteem dat je hebt zodat we je vraag evt. kunnen verplaatsen naar de juiste sectie.
Succes verder met je vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan