Al mijn audio apparaten geven (Code 39) aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

loliggelol

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2013
Berichten
1
Hallo allemaal,

Gisteravond kwam ik erachter dat mijn Microfoon van mijn Tritton 720+ Pro het niet meer deed.
Dus ik besloot het besturingsprogramma opnieuw te installeren.
vervolgens ging ik naar Configuratiescherm daarna naar apparaat beheer en toen heb ik het bijpassende besturingsprogramma verwijderd.
Na het opnieuw opstarten gaf mijn skype aan dat er geen audio apparaat beschikbaar was.
Vervolgens ging ik weer naar 'Apparaat beheer' en zag ik dat al mijn andere audio apparaten dezelfde error aangaven.
Ik ben op dit moment nog niet van plan om mijn hele pc opnieuw te installeren, omdat ik eerst graag een andere oplossing wil vinden.
Ook staat er een uitroepteken bij het besturingsprogramma maar ik neem aan dat dat voor zichzelf spreekt.

Het gaat om de Audio apparaten: (2x = staat twee keer aangegeven in de lijst)

- High Definition Audio-apparaat (2x)
- Microsoft Streaming Clock-proxy
- Microsoft Streaming Kwaliteitsbeheer Proxy
- Microsoft Streaming Service-proxy
- Microsoft Streaming Tee/Sing-to-Sink-Conversieprogramma (2x)
- NVIDIA High Definition Audio (2x)
- TRITTON 720+ Headset
- Vertrouwde Microsoft-audiostuurprogramma's

Hier is de Exacte error code die ik krijg:

Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)

{Kan apparaatstuurprogramma niet laden}
Kan apparaatstuurprogramma %hs niet laden.
Foutstatus: 0x%x

Alvast bedankt,

Youri
 
Youri hallo, mogelijk dit probleem Klikje Anders even naar de winkel of zo, of iemand erbij halen, maar wellicht kom je er zo wel uit. Succes.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je niet de goede driver (besturingsprogramma) hebt geïnstalleerd, of dat de vorige niet goed was verwijderd. Het kan ook zijn dat je door een update van Windows een nieuwere versie vd driver nodig hebt..
 
Merk en type moederbord of bij een merk PC daar het type en merk en het gebruikte besturingssysteem opgeven zou kunnen helpen voor het mee zoeken naar de juiste drivers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan