Al mijn Bestanden Kwijt !!!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DanVerZ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2006
Ik was is effe mijn pc opruimen bestanden weg gooien enzo diek nie meer gebruikte en nu heb ik een H Schijf 160 Gb en daar stond muziek en spellen films alles staat er op nu had ik 1 spel verwijdert en vervolgens werkte heel de schijf niet meer hij zei dat deze niet geformateert was en kon er dus niet meer opkomen heeft iemand AUB een oplossing ik wil mijn bestanden niet kwijt !!!! Alvast Dankjewel !!!!

Ik was is effe mijn pc opruimen bestanden weg gooien enzo diek nie meer gebruikte en nu heb ik een H Schijf 160 Gb en daar stond muziek en spellen films alles staat er op nu had ik 1 spel verwijdert en vervolgens werkte heel de schijf niet meer hij zei dat deze niet geformateert was en kon er dus niet meer opkomen heeft iemand AUB een oplossing ik wil mijn bestanden niet kwijt !!!! Alvast Dankjewel !!!!

Hang de schijf in de comp erbij, waar je nu mee werkt, indien het ook de systeemschijf was, en onderzoek die partitie/schijf ens met TestDisk.

>>en vervolgens werkte heel de schijf niet meer hij zei dat deze niet geformateert was en kon er dus niet meer opkomen<<<

Dat gaat dan ook niet.
nu heb ik een H Schijf 160 Gb en daar stond muziek en spellen films alles staat er op nu had ik 1 spel verwijdert en vervolgens werkte heel de schijf niet meer hij zei dat deze niet geformateert was en kon er dus niet meer opkomen
Het betreft de H-schijf,dus PCInspector is best te gebruiken,want die installeer je op de C-schijf ;)

Greetz

H:\ zou ook best de systeemschijf kunnen zijn, dat maak ik niet op uit de topicstart, maar het is wel mogelijk.;)

Overigens is het gebruik van PC Inspector een beetje overdreven, als alleen je partitietabel, de MFT of FAT is beschadigt, die kan TestDisk in een paar seconden herstellen.

H:\ zou ook best de systeemschijf kunnen zijn, dat maak ik niet op uit de topicstart, maar het is wel mogelijk.
Maar verre van logisch.
Ik was van mening dat er gewoon sprake van een "leesfoutje" was van "BANDIT123",maak ikzelf ook wel eens,dus "NO BIG Deal" :D
De tip van "fozziebear" is daarom dus op zich niet verkeerd ;)

Overigens is de bron, de topicstarter, en de vaagheid ervan, en we horen er ook niets meer van.

srry srry

ja ik heb nogal een drukke dagg gehad maar khad dus die testdisk laten lopen en k ben nog bijna alles kwijt me muziek en me films en 3 spellen heb ik nog me software enzo alles weg !!!!

maar khad dus die testdisk laten lopen en k ben nog bijna alles kwijt
Tsja,dit zegt mij niet zoveel "Testdisk laten lopen",kun je even aangeven wat je precies hebt gedaan?

Doe verder even het volgende.

1.Start Tesdisk en enter.
2.Kies de goede schijf en enter 2x.
3.Kies Advanced en enter.
4.Zorg dat "Boot" geselecteerd staat en enter.
5.Wat staat er bij 1 ?
6.Wat staat er bij "Backup bootsector?
7.Staat er misschien ook nog "Sectors are identical"?

8.Wat is het bestandssysteem,FAT31 of NTFS?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan