al mijn bestanden op bureaublad kunnen niet worden geopend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helpmij2010

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2010
Ik heb perongeluk 2 weken geleden een programma geinstaleerd maar hij deed het niet toen klikte ik openen met en toen pakte ik een bestand bijv paint en ieder bestand op mijn bureaublad werd als het plaatje van paint weergegeven vervolgens werd niks meer geopend. ik heb al 2 weken gezocht op het internet voor de oplossing maar helaas heb ik die nog niet gevonden alles is op mijn bureaublad nu een lnk bestand kan iemand me helpen :( mijn pc is Widows vista

Om hoeveel bestanden gaat het? Gewoon één voor één de links van het bureaublad verwijderen en vanuit deze computer ze weer terugzetten d.m.v. klikken en slepen.

Laatst bewerkt:
Niet erg slim, maar dat begreep je al.

Kijk hier, waar je een .reg bestand kunt downloaden. Dat moet je overbrengen naar de Vista pc (via memory-stick bijv.), erop dubbelklikken en ja geven op de vraag of het geïmporteerd mag worden.

Hopelijk werkt het dan weer zoals bedoeld.

@Krolik: De bestandsassociatie naar .exe bestanden is nu niet in orde, het gaat niet om de snelkoppelingen etc.

Tijs.

Geen externe schijf aan je PC gehad?zodat je shortcuts van C: naar F: zijn gegaan ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan