Al mijn mail weg, help?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

aiblaauw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2013
HELP AUB! :(

Ik ben al jaren tevreden over Hotmail etc, maar vandaag was opeens mijn mailbox compleet leeg! Dit is ergelijk maar geen ramp. Maar nou zijn óók mijn concepten verdwenen; waar ik een groot aantal belangrijke bevestigingsmails in bewaarde! Zucht.. :'(
Iemand die een oplossing weet? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.

Zou het niet zo zijn dat je mailwachtwoord gehackt is? En kijk zeker ook even via webmail: http://mail.live.com
Overigens ga ik er dan wel vanuit dat je de Hotmail connector software in Outlook gebruikte óf een pop3 account waarbij je had aangegeven dat de mail (ook) op de server moest blijven staan.
Verder (als je altijd al webmail gebruikte) zou het kunnen dat je webbrowser het probleem is. Log dan eens in op webmail vanaf een andere computer (liefst eentje die zelf ook hotmail als webmail gebruikt, en dus zeker de juiste weergave heeft).

Tijs.

Bedankt voor de snelle reactie!
Een boel ongewenste mail bestaat nog wel, ook de prullenbak is overvol. Op dit moment kijk ik of daar nog wat nuttigs tussen zit maar dat is een beetje onbegonnen werk.

Ik hoorde net dat mijn moeder besloten had de Outlook leeg te maken (zonder te kijken) via een oude laptop van mij (waar mijn account blijkbaar nog in stond), omdat ze dacht dat de pc daar sneller van zou worden, derp..

Bedankt! Volgens mij zag ik al iets nuttigs. Het probleem is volgens mij alleen nog dat ik nu ongeveer 740 mails in de 'Verwijderd' map heb staan waar érgens de belangrijke concepten tussen rond zweven.

In ieder geval de mail UIT verwijderde items halen en in een nieuwe mailmap zetten. Dan kun je daarna gaan kijken wat het precies allemaal is dat je hebt kunnen redden.
PS: Zie in de link dat er niet staat dat alles te redden is. Ik zie bijv. Concepten niet genoemd.

Tijs.

Toch bedankt hoor! Ik was geschrokken toen ik dit topic aanmaakte maar ik ben al lang blij dat ik niet gehackt ben of iets dergelijks.

Tot je dienst. Jammer dat je moeder zich met je mail 'bemoeid' heeft... :rolleyes:

Graag nog de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan