Honey_Ball
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 apr 2006
hoi, ik heb een probleem met mijn computer. hij is opeens langzamer gworden (programma's reageren langzaam en lopen vast, de muis is niet zo snel, winamp stoort HEEL erg). ik heb al de volgende scans gedaan:
mcafee
ccleaner
norton
pc bug doctor
ewido anti spyware
ad aware pro
panda activescan
en nog een online scanner, weet de naam niet meer
er wordt met ad aware altijd wel cookies rommel gevonden (ook met ewido) en dat verwijder ik altijd. dat was voor de problemen al zo dus daar zal het niet aan liggen. er zijn geen virussen aangetroffen. alleen met de panda scan werden er hacker tools oid gevonden. ik kon ze niet verwijderen want daar moet je voor betalen. zou dat het probleem zijn? weten jullie een scanner die deze rommel wel kan opsporen EN verwijderen?
btw, ik defragmenteer ook vaak, dus dat zal de oorzaak van de langzaamheid niet zijn,
mcafee
ccleaner
norton
pc bug doctor
ewido anti spyware
ad aware pro
panda activescan
en nog een online scanner, weet de naam niet meer
er wordt met ad aware altijd wel cookies rommel gevonden (ook met ewido) en dat verwijder ik altijd. dat was voor de problemen al zo dus daar zal het niet aan liggen. er zijn geen virussen aangetroffen. alleen met de panda scan werden er hacker tools oid gevonden. ik kon ze niet verwijderen want daar moet je voor betalen. zou dat het probleem zijn? weten jullie een scanner die deze rommel wel kan opsporen EN verwijderen?
btw, ik defragmenteer ook vaak, dus dat zal de oorzaak van de langzaamheid niet zijn,