Alarm geluid uit de computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

woellie123

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2010
Hallo,
Ik kreeg net zo'n alarm geluid uit de computer. Dit heb ik al vaker gehad maar ik vroeg me nu eigenlijk wel af wat dit betekent.
Het geluid blijft steeds doorgaan en is alleen met een herstart van de computer op te lossen.
Ik wist niet goed waar ik deze vraag moest plaatsen maar ik gokte hier omdat het gebeurt in Windows XP.
Weet iemand hier een oplossing voor? (O ja, de laatste keer zijn we naar de computerzaak geweest en die heeft alle stof eruit gehaald, en toen ging het ong. een half tot een jaar goed. Zit er dan alweer te veel stof in? Of is de computer oververhit?
Alvast bedankt.

na 1 jaar zit er weer veel stof in,kan je zo controleren ,maak de kast open en kijk even:o
en temperatuur kan je controleren met pc-wizard gratis software

De kans dat er weer stof in de computer zit is redelijk aanwezig. Maak de kast even open en je ziet het. Stof? Zet de stofzuiger op een niet al te hoge stand en zuig het stof weg.

kan het misschien ook door de virusscanner komen? (ik gebruik Avira AntiVir Personal Free)
En ik heb als laatste schijfopruiming gebruikt

Goedemiddag,

Nee denk dat mijn voorgangers gelijk hebben stof is het probleem , even met een schone verf kwast en de stofzuiger de pc kast en koelers en ventilators schoonmaken.
Het ander kan altijd nog maar dit is meer een oververhittings probleem.

Laatst bewerkt:
kan het misschien ook door de virusscanner komen? (ik gebruik Avira AntiVir Personal Free)
En ik heb als laatste schijfopruiming gebruikt

Alles kan, zo ook een virusalarm, maaaaaaar,................. in je startbericht leg je zelf een verbinding tussen stof-computerzaak-daarna een half jaar goede werking.

Waarom zou het dan de scanner moeten / kunnen zijn? Als je na schoonmaakactie 6 maanden geen last hebt gehad van het geluid, dan is de oorzaak m.i. voor 99,9% dezelfde als toen en da's téveel hitte waardoor het moederbord alram slaat.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan