• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Alarm systeempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

michielaliasv

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2008
Hallo helden,

Kan iemand, indien tijd ervoor, mij helpen met het maken van een eenvoudig alarm systeempje. zie bijgevoegd excel sheet.

Veel dank,

Bijlagen

nee niet helemaal, toch bedankt voor de moeite. Ik wil graag hebben dat er een warning komt voor beide agenda tabbladen, tevens wil ik dat bijv niet alleen KLM komt te staan maar KLM + datum+ gebeurtenis. En wat ook wel belangrijk is is dat als er niks is de cellen leeg zijn, immers anders valt het ook niet op.

Toch zeer veel dank voor de moeite groetjes

Even snel een macro uit de helpfiles omgeturnd als basis

Mvg

Rudi

Bijlagen

Hey bakkertje ik heb wellicht wel een domme vraag , kan het zijn dat het niet functioneert en moet het perse in een macro, thanks

Zijn macro's ingeschakeld bij openen v/h bestand ? Als ik hier de bijlage open worden de gevraagde gegevens opgehaald.
Wat betreft je tweede vraag zal dit waarschijnlijk wel kunnen met matrixformules maar dat is iets voor de formule-experten hier aanwezig.

Mvg

Rudi

Helaas als ik het sheetje open is de macro niet actief, betreft dit een bepaalde setting? en als ik de lijst groter maak wordt dit dan automatisch meegenomen. Dit voorbeeld is maar 5 rijen diep in werkelijkheid honderden. Mijn excuus dat ik het niet zo snel oppak

Kijk eens bij Extra >> Macro >> Beveiliging >> Selecteer Laag
Sluit Excel af en heropen het bestand

Mvg

Rudi

En anders hier 1 met formules.

Alle kolommen H en op blad sheet1 kolommen A en B heb ik verborgen. Hier staan hulpcellen in.

Bijlagen

O ja, in cel F2 kan je een datum opgeven. Als hier wat staat dan worden de agenda punten van die dag zichtbaar. Als deze leeg is (Delete drukken) dan zijn de agenda punten van morgen zichtbaar. Dit is ook wel makkelijk om te testen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan