alarm

Status
Niet open voor verdere reacties.

flymannen

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2003
Als ik de computer opstart dan gaat er een alarm af.
En dan kan ik niets meer doen.

Hoi, welkom op helpmij,

Wat voor systeem heb je ?
Wat soort alarm?
Groetjes

Als de batterij leeg is kun je na het indrukken van F1 weer verder.

Heb ik ooit ook gehad. Ik kreeg toen een hels getuut bij het opzetten van men computer. Ik moest pc zo enkele keren op- en afzetten tot hij uiteindelijk wel weer fatsoendelijke wilde opstarten, tot uiteindelijk voeding doorbrande. Ik had toen een voeding van 250 W en nu één van 400 W, nu zijn er geen problemen meer.

wat voor alarm ??? piepjes volgorde oid

kijk eens of de koeler fan van de proccessor draait.

wanneer heb je dit alarm? Start de pc op of loopt hij vast tijdens het starten? Krijg je het piepje van de bios?

Je zal toch wat meer details moeten geven hoor.

groetjes

Re: nog niet opgelost

Geplaatst door flymannen
nog niet opgelost.

Eh, logisch lijkt me? Er zijn verschillende vragen en antwoorden gegeven als je daar eens naar kijkt en zegt wat je al gedaan hebt.. de oplossing komt niet vanzelf aanwaaien :rolleyes:

Hoi Flymannen,

Je bent een lekkere, je reageert niet eens meer.
Eigenlijk ben ik wel gek dat ik nog reageer.... ik lijk het 'alarm' wel ......

Geplaatst door flymannen
Als ik de computer opstart dan gaat er een alarm af.
En dan kan ik niets meer doen.

Reageer nou eens op alle goedbedoelde tips man.
***lo
Wat voor Pc (processor, type/merk; welke Win-versie; hoe lang niet gebruikt .....). Je stelt een vraag waar nauwelijks zinvol op te reageren is. Wat voor alarm eigenlijk. Misschien heb je gewoon een diskette of CD-rom in je pc zitten en start'ie standaard van 1 van deze twee als eerste op.

Teun

Laatst bewerkt:
dus

Dat is jammer, wil je iemand helpen dan reageert hij niet meer, of de pc is echt stuk.
Einde alarm.

groetjes jjw

Sorry

Maar ik ben er een tijdje uitgeweest vandaar dat ik niets heb laten horen maar het probleem is opgelost
het was mijn moederboard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan