alavast vraagje voordat nieuw systeem af is. Indien nodig!

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Berichten
530
Misschien nog niet helemaal nodig voor mij omdat ik vista nog niet heb.
Maar ik moet dus op paar atikelen wachten van me nieuwe pc omdat er uitstel was bij de levering van sallandautomatisering. Iets met transport bedrijf. Hoe dan ook.

Vista zou ik gisteren binnen moeten hebben. Is dus nog niet zo. Nou heb ik totaal 0% ervaring met vista. Er is ook niemand die ik ken die vista heeft. Behalve enkele kennissen vrienden van vrienden. Maar daar moet ik het niet van hebben.

Een leuk handleidingetje zou dus handig zijn. Volgens mij krijg je vast ook wel een boekje bij vista. Waar handige dingen instaan. Maar dingen zoals tweaks het beter lopen van de pc onder vista en veel problemen die hier in dit forum al besproken worden. Die zou ik voordat ik vista binnen heb al wat kennis van willen hebben.

Dingen waar ik alvast graag het een en ander over zou willen weten is het beter laten lopen van games. Ook heb ik onder XP Iets van codecs gehoord en als die ook op vista zijn leg dan ff uit aan de hand van een linkt wat het is en wat ik met die codecs moet doen.

Ik denk niet dat jullie me daar alles over gaan uitleggen. Maar ik weet zeker dat er een paar linkjes zijn die alles al kant en klaar op papier hebben staan.

Deze vraag stel ik alleen uit voorzorg voordat ik vista heb. Als het uberhoud niet nodig is zeg het dan ff.

Dit lijkt me wel zo handig vooral omdat als ik deze dingen nie van tevoren weet dat ik heel wat vragen hier op helpmij ga stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan