Album Arts van originele Cd kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

tijlseghers

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2005
Op m n vorige computer kon ik met Nero de album Arts die op originele cd s stonden mee erafhalen en op m n pc zetten, nu heb ik andere computer en andere nero versie , en die album arts worden niet mee gekopieerd, hoe kan ik deze van de cds halen, met een plug in ofzo, mijn pc kennis is vrij beperkt, mr het moet toch mogelijk zijn want vroeger ging het tenslotte ook, Ook ben ik op zoek naar een plug in die liedjes aan elkaar kan rijgen, want wanneer ik bv. een gemixte originele cd kopieer, dan stopt dat altijd eventjes tussen 2 liedjes, ben op zoek nr soort crossfader om die liedjes aan elkaar te hangen bij het kopieren Bestaat zoiets? Ik hoop dat iemand me kan helpen, Alvast bedankt!! Greetz Tijl

Hoe kopieer je? Gebruik als je dingen volledig wil kopieren eerder de CD COPY optie in Nero ipv de AUDIO CD-optie.
Dit zou beide je problemen kunnen oplossen.
attachment.php

Bijlagen

• cd copy.gif
    cd copy.gif
    17,8 KB · Weergaven: 171
Geplaatst door James007
Hoe kopieer je? Gebruik als je dingen volledig wil kopieren eerder de CD COPY optie in Nero ipv de AUDIO CD-optie.
Dit zou beide je problemen kunnen oplossen.
attachment.php
Ik slaag muziek cd s op als mp3 op m n pc met nero 6.0 dat ik eens gedownload heb van t internet, en had vroeger andere versie en die kopieerde samen met de muziek ook die albumarts mee op m n pc en nu niet meer, en toen kwam ik ooit ergens die fader functie vr mp3 tegen maar daar had je een code voor nodig, die functie vind ik ook nergens meer terug.Die CD COPY mode die je voorstelde is toch om van cd naar cd te kopieren ofnie, wat ik dus niet nodig heb, wil gewoon originele cd s als mp3 opslagen op pc, mr ik wil de album arts die origineel op de cd staan ook hebben.

Dat maakt veel duidelijk.:)

Album Arts staan niet op je originele CD, maar als je die ript met mediaplayer of cdex of audiograbber, en in een mapje zet, gaan de nieuwe versies van MS mediaplayer er automatisch die album arts bijzetten. Die zie je trouwens enkel in nero, in de gewone verkenner niet. (zelfs niet als "verborgen bestanden weergeven" aanstaat)

Wat je daar wel aan kan doen is:
1. Neem CD EXTRA in Nero en zet je mp3's naar het AUDIO gedeelte en de albumarts die je daartussen ziet staan, naar het DATA gedeelte. Je gewone CD-speler leest enkel de audio en gaat geen last hebben van de data die op de 2de sessie staat. Je computer leest alles en gaat ook je data lezen.

Voor die pauzes, kan je in nero op je mp3 die je juist hebt ingevoegd rechtsklikken en dan naar de eigenschappen gaan en daar de pauze op nul zetten. Heb je daarna nog problemen, dan kan je misschien beter daarbij nog een andere ripper nemen.

Geplaatst door James007
Dat maakt veel duidelijk.:)

Album Arts staan niet op je originele CD, maar als je die ript met mediaplayer of cdex of audiograbber, en in een mapje zet, gaan de nieuwe versies van MS mediaplayer er automatisch die album arts bijzetten. Die zie je trouwens enkel in nero, in de gewone verkenner niet. (zelfs niet als "verborgen bestanden weergeven" aanstaat)

Wat je daar wel aan kan doen is:
1. Neem CD EXTRA in Nero en zet je mp3's naar het AUDIO gedeelte en de albumarts die je daartussen ziet staan, naar het DATA gedeelte. Je gewone CD-speler leest enkel de audio en gaat geen last hebben van de data die op de 2de sessie staat. Je computer leest alles en gaat ook je data lezen.

Voor die pauzes, kan je in nero op je mp3 die je juist hebt ingevoegd rechtsklikken en dan naar de eigenschappen gaan en daar de pauze op nul zetten. Heb je daarna nog problemen, dan kan je misschien beter daarbij nog een andere ripper nemen.

Die album arts heb ik reeds terug gevonden, die kan je zogezegd alleen maar zien met Nero zelfs, en dan kan je ze kopieeren in windows ook, of ben ik verkeerd, ikzelf heb nero 6.0 express, maar die begint nu ineens te mankere, om de zoveel tijd krijgt die dat, ik denk omdat het maar een demoversie is ofzo en ik om de zoveel tijd een plug in moet installere om dat terug te laten werken, kan ik nergens een betere versie vinden, welke raad jij aan? Alvast bedankt voor de nuttige tips!!!!

Ik denk dat je ze nooit ziet in Windows, maar je kan wel covertjes downen van het internet. google ff op "cd covers".
Die dat mediaplayer download zijn toch enkel bedoelt om je mapjes wat op te vrolijken, maar dat zie je toch enkel als je verkenner in een bepaalde weergave staat. Ik heb dat downloaden van die arts stopgezet in mediaplayer zelf. Ergens een optie'tje afvinken en klaar.

Misschien ook de laatste nero-versie downloaden?:)

Laatst bewerkt:
De laatste nieuwe is 6.6.0.12.

PS: antwoorden kan ook door op "reageer op bericht" te klikken helemaal rechtsonder of rechtsboven de antwoorden.
Quote is eerder voor moest het niet helemaal duidelijk zijn op wie je antwoordt.

Laatst bewerkt:
Als je iets wil aanpassen, moet je wel naar het bericht gaan dat je wil aanpassen en daar op het knopje "aanpassen" duwen. Als je wil dat er een bericht van je verwijderd wordt, dan klik je onder dat bericht op aanpassen en vink je in het scherm dat dan komt, het aanvinkvakje aan bij "Verwijderen?" en duw je op "verwijder nu":)

Heb Nero (na veel gesukkel:)) opnieuw kunne installeren, en t ziet er goed uit, maar heb nog steeds t zelfde probleem, als ervoor, ik denk dat m n mp3 encoder vervallen is , dat is dus het volgende waar ik naar op zoek moet gaan waarschijnlijk, kan dit kloppen?

Ja, maar ik werk met enkel met mp3's op mijn pc, dan hoeft nero ze niet meer om te zetten, want dan staan ze al in mp3-formaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan