albums uit Samsung phone verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

denetoet

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2009
Hallo Helpers

Ik heb een Samsung GT18260 overgenomen van mijn vrouw en hierop staan een aantal nogal oude fotoalbums die ik niet kan verwijderen (ook niet foto voor foto). Onder deze albums staat een titel, een Picasa logo, en hoeveel foto's het album bevat. Die albums heeft mijn vrouw kennelijk gedownload toen ik indertijd ze per Picasa Webmail aan haar had gestuurd. Die albums heb ik inderdaad al lange tijd op mijn computer staan, dus wil ik ze graag van de Samsung verwijderen.
Met mijn Mac kon ik wel op de Samsung het album 'Camera' leegmaken. Maar dat zijn natuurlijk foto's die recentelijk direct met de Samsung zelf gemaakt waren.

Wie kent het kunstje?

Alvast bedankt! Dirk

Als niemand "HET" idee heeft : backup een eventueel contactpersonendatabase naar (het / een) geheugenkaartje en reset de telefoon naar de fabrieksinstellingen. M.i. dan ook doel bereikt ic. probleem opgelost.

Laatst bewerkt:
Ik had dit ook voor dus ik heb het eventjes opgezocht. Volg deze stappen : instellingen > accounts > Google account moet je Picasa synchronisatie uitzetten. Voor de gegevens van je galerij app te kunnen wissen ga je naar instellingen>applicaties> Gallerij app. Normaal als je je galerij nu opent worden de fotos van picasa niet meer weergeven. Hopelijk helpt dit je verder.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan