alcatel speedtouch usb modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweet

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2004
ik heb deze modem, ik had een 1 mbps lijn, ik heb upgrade gedaan naar een 4 mbps lijn, klopt het daat deze modem de maximale snelheid niet aankan?? zo niet is er hier een foirmware voor?

Heb je al een test gedaan.
b.v. bij speedtest.
Dan weet je of jouw modem dit aankan.
Maar het lijkt mij raar als je iets upgrade en jouw modem zou daar niet geschikt voor zijn dat de leverancier dit dan niet zou melden.

ik werk erg veel met newsbin pro en met 3 connecties haal ik de 1,10 mbps max niet meer, hij hoort toch de 4 mbps te halen?? ik heb wel gehoord dat dat door de usb modem komt dat hij die snelheid niet kan halen?? klopt dat of is er hier een firmware upgrade of iets dergelijks voor en waar kan ik lezen wat de maximale snelheid is die deze modem kan halen??

Hoe snel is de verbinding volgens taakbeheer->Netwerk?

mbps

er staat 4 mbps maar er is zo een diagrammetje daar op staat dat hij niet hoger sgaat dan +- 40%

xs4all

ik heb nu een sweex adsl modem router +4 port switch gehaald, met deze gaat hij zelfs iets langzamer dus het lag niet aan die usb modem, want deze is een ethernet modem, en ik haal de max snelheid nog niet, ligt het dan aan xs4all???? help please

en als ik met grabit wil proberen zegt hij cant connect to server newszilla.xs4all.nl, hoe komt dit nou??

Het kan aan XS4all liggen. Maar heb je een firewall?

waar kan ik dat zien?? ik heb nu een router modem, die heeft toch een firewall??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan