Alcohol 120% doet het voor 0%

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbie21496

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2008
Zoals de titel laat zien heb ik Alcohol 120%, en dan probeer ik een image op een dvd te zetten. ik doet de dvd in de speler, en probeer te branden. Als ik vervolgens een schijf moet selecteren, lukt het niet!

19uhp2.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
sorry, gooi topic maar weer weg, ben d'r achter gekomen dat ik geen dvd maar cd-speler heb :confused::p

Daar kan je zelfs geen CD mee branden.
Je moet minstens iets van een brander hebben.

ow, want nu heb ik cd, komt de melding weer. Verder heb ik ook CDBurnet XP, maar die doet het ook niet? welke moet ik kiezen?

Heb je nou een CD brander of speler? Met de laatste kan je logischerwijs helemaal niks branden.

Ik doel wel op je hardware he. geen wat in je PC kast zit, waar je je lege cdtjes in doet. De software kan niet ineens van je lezer een brander maken.

Van een muismat kan je ook niet ineens een bureaustoel maken...

LG CD ROM CRD 8482B

ik zal het echt niet weten of het brander of lezer is....

Drive even faster with the 48X Max CD-ROM drive from LG. With a maximum data transfer rate of 7.2 MB/sec and access time of just 75 ms, you can retrieve data in no time. 48X Max from LG is a new spin on CD-ROM drives.??The LG CD-ROM drive has the power needed to keep up with today's multimedia titles. LG tests all its enhancements to the same quality and compatibility standards as its computers.

Is gewoon een lezer... hier kan je niet mee branden.

Je kan altijd een brander kopen, die zijn niet zo duur meer. Voor € 25.- ~ € 40,- heb je er al 1 die DVD's kan branden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan