Alcohol 120% installeerd niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo73

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2004
Hallo mensen,
kan mij iemand helpen om eruit te komen met de installatieproblemen van Alcohol 120%. Ik had de trialversie van Alcohol 120% gedownload en geinstalleerd, maar toen aan het einde van de installatie kwam de foutemelding "Error 1312. Cannot create the directory "c:\WINDOWS\installer\{E9F81423-211E-46B6-9AE0-38568BC5CF6F}' A file with this name already exists. Rename or remove the file and click Retry, or click Cancel to exit.:confused: :(
Hoe moet ik verder......

Waarschijnlijk heb je al een map met de zelfde op je pc staan, als je die verwijderd zal het probleem waarschijnlijk verholpen zijn.

Suc6

Welkom op Helpmij :) 'n beetje domme vraag misschien... Had je Alcohol 120% als eens geinstalleerd op de computer?

Ja, dat ik op eerder al op staan. Maar krijg steeds weer dezelfde foutmelding terug als ik hem opnieuw installeer. Ik heb in de registers gekeken en heb ze vervolgens verwijdert van al die codes en waarde wat van Alcohol 120% betreft. Ook met het zoeken naar deze map wil niet lukken, omdat deze map gewoonweg niet bestaat. Bij het afbreken van de installatie geeft hij bovendien nog een "fatal error" 'Installation ended prematurely because of an error' op. :( Zijn er andere opties voor?

Heb je in het register naar {E9F81423-211E-46B6-9AE0-38568BC5CF6F} gezocht? want er móet ergens op de computer iets soortgelijks aanwezig zijn,anders zou de map wel aangemaakt kunnen worden.

ik heb alle registers van alcohol 120% verwijdert, maar toch wil het niet gaan lukken. Maarja, met Daemon tools lukt dat allemaal wel. Het is en blijft een raadsel waarom het met alcohol niet wil lukken. Heb mijn hele systeem laten scannen op virussen en spyware. :confused: Was blijkbaar een erg korupt bestand, dat ergens in de registers zit verborgen, dat al bij het opnieuw starten van het systeem al mislukte. toen ik hem had gedownload en geinstalleerd had. Ik zal me een ander keer wel wat meer verdiepen met dat probleem. :)

Maak eerst een kopie van dze map:

C:\WINDOWS\installer\{E9F81423-211E-46B6-9AE0-38568BC5CF6F} <--deze map.

Verwijder daarna die map, dus alleen de map met dit exacte nummer.
Bewaar de kopie nog even.

Let op,
De map "Installer", waar die map in staat, is een verborgen map.

Zorg ervoor dat verborgen bestanden en mappen zichtbaar zijn: Verkenner > Extra > Mapopties > Tablad Weergave > scroll naar beneden en vink het vakje voor "Verborgen bestanden en mappen weergeven" aan.

Heb ik al eerder uitgeprobeerd deze map zichtbar te maken en vervolgens verwijdert maar geen kopie van gemaakt heb, en ook in registers alles van de deze gegevens verwijdert, mmmh..... weet iemand nog een andere optie? Wie weet:). Ik zal er wel helemaal blij me zijn.:)

Probeer eens of dit helpt:
1.run "regedit"

2.Find out
"HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{E9F
81423-211E-46B6-9AE0-38568BC5CF6F}", then delete that.

3.Find out
"HKEY_CLASSES_ROOT\Installer\Products\32418F9EE1126B64A90E8365B85CFCF6",
then delete that.

4. HKey_Local_Machine\System\CurrentControlSet\Services here you should fínd the Keys for the Alcohol Driver in the current version (1.4.8.1222) xmasbus and xmasscsi, delete these Keys and remove corresponding files from Windows\System32\Drivers folder.

5.After delete these value, Alcohol 120% is removed from your os

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan