Alcohol 120 %

Status
Niet open voor verdere reacties.

chemist

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2002
Ik wil een DVD branden met Alcohol, na het selecteren van de file wil ik het branden starten en dan verschijnt de melding: Wachten voor schijf ,er zit een lege DVD in de brander maar het scherm blijft staan ondanks dat de lege DVD wel herkend wordt
:eek:

wat dacht je om niet met alcohol te branden maar bijv met dvd decrypter,nero die zijn gewoon het beste

wat dacht je om niet met alcohol te branden maar bijv met dvd decrypter,nero die zijn gewoon het beste
Afhankelijk wat je wil branden zijn zowel, Alcohol120%, Dvd Decrypter en Nero de wat betere programma's. Let wel, dit is vaak ook een persoonlijke keuze van iemand.

inderdaad mijn mening , met nero kun je bijna alles branden behalve .img en die brand ik weg met dvddecrypter

Je zult eerst je DVD moeten formatteren (net als bij een harde schijf), voordat je hem kunt beschrijven. :rolleyes:

Je doet dit ook via Alcohol, door middel van de 'Wis Schijf'-optie, in het linker menu. Als je nog vragen hebt, vraag het gerust :)

Je zult eerst je DVD moeten formatteren (net als bij een harde schijf), voordat je hem kunt beschrijven. :rolleyes:
Sinds wanneer is dat? Er staat hier nergens vermeld, dat het om een DVD-RW(wisbare dvd) gaat.:rolleyes:

Sinds wanneer is dat? Er staat hier nergens vermeld, dat het om een DVD-RW(wisbare dvd) gaat.:rolleyes:

Ik had hetzelfde probleem, en het ging toen om een DVD-R... En later, ook van andere merken had ik telkens hetzelfde probleem. Mijn schrijver accepteerde hem alleen als ik hem eerst formateerde/wiste d.m.v. die alcohol-optie. Vandaar, dus, want het werkt bij mij bij allebei de formaten (r en rw) ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan