alcohol 120%

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrickt

Meubilair
Lid geworden
25 mrt 2001
Ik gebruik al heel lang Alcohol 120%. Ik heb 2 virtuele DVD spelers op mijn pc geïnstalleerd met alcohol 120%.
Nu kom ik in Windows XP rechtsklikken op het virtuele station, en dan kiezen voor "image invoeren", of "image uitwerpen"
Echter nu ik het programma in Vista heb geïnstalleerd, heb ik die mogelijkheid niet in het rechtsklik menu.
Is dit een probleem van Alcohol, of van Vista?

61y88ba.jpg

Laatst bewerkt:
image maken van harde schijf

Ik heb alcohol 120 geinstalleerd maar ook met een handleiding snap ik er niks van. Ik ben echt een digibeet:) Als ik naar de imagemaken wizzard ga loop ik al vast. Is er iemand die mij met een beetje geduld kan uitleggen hoe ik een image kan maken van de harde schijf? Deze wil ik dan of branden of op een externe schijf zetten. Alvast bedankt!

groetjes

alcohol 120

bedankt voor de snelle reaktie. Overigens gebruik ik win xp. Volgens vele berichte op internet moet er een image te maken zijn met alcohol 120.

Hoi !

Tja, als jij weet hoe houd ik me aanbevolen, maar het gaat echt niet !

Je kunt met Alcohol 120 een image van een DVD/CD etc. etc. maken, maar van je hele HDD heb ik nog nooit gehoord !

Succes met je poging,

Greetz,

Harry.

alcohol 120

Dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben..ik heb zeker de wijsheid niet in pacht. bedankt voor het meedenken en je suggesties.

alcohol 120

Bij nader inzien en op advies heb ik Norton Ghost geinstalleerd en e.e.a spreekt voor zich. Voor mij is het probleem dus opgelost al is het niet met alcohol 120.

groetjes en bedankt

Mijn probleem is nog steeds niet opgelost. Alcohol werkt helemaal, alleen mis ik wanneer ik rechtsklik op de virtuele dvd-speler de mogelijkheid om een image in te voeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan