Alcohol 120%

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Ik heb alcohol 120% geinstalleerd. Nu wil ik een CD, die ik nu steeds in de D drive moet doen, in de "Virtuele drive" zetten. Ik heb nu 2 mdf files van de CD in een map op de C drive staan? Ik heb dit gedaan door de "Image making wizard" te gebruiken. HOE NU VERDER? bvd

@warander,

Jou bericht verwijderd, slaat nergens op en heet geen toegevoegde waarde.

Ik geloof het graag, dom van mij maar ik kom er niet uit. Als het op twee A4-tjes beschreven wordt kan het toch niet moeilijk zijn zou je denken. Als ik klik op "maak Image Wizart komen er twee bestanden in een map op de C schijf staan. Ik dacht dat dit in de virtuele drive F zou komen? Wat zijn de volgende stappen?

Met je virtuele drive 1 van die bestanden inladen (Mounten). De wizard maakt alleen een image op hardeschijf, jij moet zelf aangeven dat je deze met de virtuele drive wil openen.

Ik geloof het graag, dom van mij maar ik kom er niet uit. Als het op twee A4-tjes beschreven wordt kan het toch niet moeilijk zijn zou je denken. Als ik klik op "maak Image Wizart komen er twee bestanden in een map op de C schijf staan. Ik dacht dat dit in de virtuele drive F zou komen? Wat zijn de volgende stappen?

Ik heb geen Idee.
Had nog nooit van alcohol 120 % gehoord.

Mij echt niet bekent.
Ik brand zelf nooit,doet mijn vrouw op haar PC.

Eindelijk gelukt, ik moest het bestand welke in het Alcohol scherm werd getoond via de rechter muisknop naar de virtuele drive verplaatsen. Dank. Nico

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan